ترمیم مو | درمان ریزش مو در مردان و زنان به روش HRT | بهترین مرکز ترمیم مو

ترمیم مو

ترمیم مو

ترمیم مو

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که در تمام عمر با مشکلاتی از قبیل ریزش مو و کم پشت بودن آن ها دست و پنجه کرده اید و همواره به دنبالی راهی بوده اید که بتوان تا حدی این معضل را برطرف کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از فاکتورهای اصلی برای زیبا به نظر رسیدن داشتن موهایی پُر حجم و بلند است و البته که تمام مردان و زنان تمایل دارند که چنین موهایی داشته باشند.

ترمیم مو
ترمیم مو

اما ریزش موها نیز پدیده ای طبیعیست که هر شخصی در طول زندگی با آن برخورد می کند. در صورتی که این ریزش موها منجر به طاسی در بخشی از موها شود ، قطعا لازم است که از روش کاشت مو استفاده گردد.

اما همان گونه که احتمالا می دانید برای کاشت مو نیاز به این هست که بانک مویی قوی ای داشته باشید تا بتوان با برداشت از آن ها و کاشت در ناحیه ی مورد نظر ، بخش های طاس شده سر را پوشش داد.

اما چه می شود اگر بانک مویی شما به حدی قوی نباشد که بتوان عملیات کاشت مو را انجام داد ؟

در این جاست که بحث ترمیم مو پیش می آید.ترمیم موها روش و متدهای مختلفی دارد که با استفاده از آن ها می توان مشکلات مربوط به ریزش موی شدید و هم چنین کم پشتی آن ها را برطرف نمود. در ادامه تصمیم داریم به یکی از بهترین متدهای ترمیم مو به نام روش hrt بپردازیم.با ما همراه باشید.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

همان گونه که ذکر کردیم ، ترمیم مو برای آن دسته افرادی مناسب تر است که ریزش شدید مو دارند و هنوز به طاسی سکه ای یا دیگر انواع طاسی مبتلا نشده اند. اما مفتخریم که اعلام کنیم ، مرکز کاشت موی موموآ با همکاری متخصصین تهران اسکین افتخار دارد که کلیه خدمات کاشت مو را نیز به شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

ترمیم مو hrt

ریزش مو در مردان به شدت مرتبط به کاهش ترشح تستسترون بعد از سن 30 سالگی است.به علاوه عدم تعادل هورمونی مرتبط با استرس و سوءتغذیه نیز می تواند توانایی بدن برای رشد موها و تقویت فولیکول های مویی را کاهش دهد.

ترمیم مو
ترمیم مو

ریزش مو می تواند موجب استرس شما شده و اعتماد به نفستان را پایین بیاورد.خوشبختانه درمان پیوند هورمونی ( HRT) برای مردان می تواند عدم تعادل هورمونی که منجر به ریزش مو می شود را درمان کند.

HRT درمانی بسیار مطمئن و موثر است که می تواند ریزش موها را از منبع کاهش دهد.

در صورتی که سطوح پایین تستسترون منجر به ریزش مو شده باشد ، HRT می تواند بهترین راه حل شما باشد.در طول تحقیقاتی که در این باره انجام شده است، اثبات گردیده که روش HRT می تواند از ریزش مو در مردان پیشگیری کرده و حتی موجب رشد مجدد موهای از دست رفته باشد.

همان گونه که عنوان کردیم hrt به عنوان یکی از موثرترین و بهترین درمان ها برای ریزش مو شناخته شده است. اما پیش از این که روند درمانی بیمار آغاز شود، پزشک شما سطح تستسترون، کورتیزول و هورمون تیروئید را بررسی خواهد کرد. در صورتی که تشخیص داده شود ، هورمون های شما متعادل نیستند ، آن وقت از روش Hrt جهت درمان ریزش موها و هم چنین ترمیم نواحی کم پشت استفاده می شود.

اما چنان چه سوءتغذیه و مشکلات غذایی منجر به ریزش مو شده باشد ، می توان از Hrt به همراه ورزش روزانه، رژیم غذایی صحیح و هم چنین استفاده از مکمل های حاوی ویتامین استفاده نمود.

اگر چه شما قادر نیستید که ژن های خود را عوض کنید اما می توانید اثرات تغییر هورمونی ناشی از بالا رفتن سن را عوض کنید.

ترمیم مو
ترمیم مو

این روش نه تنها از ریزش موها جلوگیری می کند، بلکه قادر خواهد بود که موهای از دست رفته را نیز به چرخه ی رشد طبیعی بازگرداند و ظاهری بسیار فوق العاده به شما ببخشد.

پرسش بسیار مهم : اما تمام مزایایی که تا به کنون ذکر کردیم مربوط به مردان بود.آیا می توان از این روش جهت ترمیم مو های زنان نیز استفاده کرد ؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم همان طور که تغییر سطح ترشح هورمونی در مردان موجب ریزش مو می شود، مسائلی مانند یائسگی و تغییرات هورمونی زنان نیز می تواند همان تاثیر را بگذارد.

به همین خاطر روش hrt به خوبی بر روی زنان نیز جواب می دهد.

استروژن ارتباط بسیار نزدیکی با رشد موها دارد.به عنوان مثال در دوره ی بارداری، سطوح استروژن زنان بالاتر از حدّ نرمال خواهد بود که نشان دهنده ی این است که بیشتر فولیکول های مو در حال رشد می باشند و کمتر فولیکولی استراحت می کند.

ترمیم مو
ترمیم مو

تا زمانی که سطوح استروژن بالا باشد ، زنان موهایی کامل و ضخیم خواهند داشت.اما به محضی که این سطح پایین بیاید،( به عنوان مثال در دوره ی بعد از بارداری یا در طول یائسگی) بیشتر موها به حالت استراحت می روند و به این ترتیب در آینده ای نزدیک، موهای فرد نازک تر شده و حتی ممکن است منجر به ایجاد طاسی در برخی نقاط سر شود.

به همین خاطر برای زنانی که ریزش موی آن ها به خاطر تغییر سطح استروژن می باشد نیز می توان از روش hrt استفاده کرد.

ترمیم مو
ترمیم مو

عمر ترمیم مو

نمی توان با قطعیت ذکر کرد که ترمیم موها ماندگاری همیشگی خواهد داشت.بلکه باید بگوییم که چون این موها زیر پوست سر کاشت نمی شوند و به هیچ ریشه ای متصل نیستند، قادر نخواهند بود که از مواد مغذی استفاده نمایند.

طبیعی است که در چنین شرایطی عمر ترمیم مو هم موقتی باشد و پس از مدتی از بین برود.

اما خبر خوش این جاست که شما همواره می توانید کل این عملیات را تجدید کنید.طول مدت تکرار روش hrt به نحوه ی استفاده از آن و هم چنین پزشکی که این عملیات را برای شما انجام می دهد بستگی خواهد داشت.

اما در نهایت چنان چه این عملیات به بهترین روش صورت بگیرد، می توان انتظار داشت که دوام این روش 4 الی 5 سال باشد.

هزینه ترمیم مو به روش hrt

یکی از مسائلی که راجع به هزینه ی ترمیم مو وجود دارد مباحث مربوط به قیمت و هزینه ی آن می باشد.

در واقع بیشتر افراد تصور می کنند که این عملیات هزینه های بسیار سنگینی خواهد داشت. اما بهتر است بدانید که بیشتر مراجعه کنندگان ما از اقشار متوسط جامعه می باشند و هزینه های این مرکز به هیچ وجه بالا نیست .

پس بهتر است به جای استفاده از شامپوها و کرم های بی فایده برای برطرف کردن معضل ریزش مو، همین امروز با مرکز موموآ تماس بگیرید و نوبت دریافت کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

متخصصین و پزشکان پوست و مو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!