کاشت موی طبیعی | انواع روش های کاشت مو : کدام شیوه بهتر است ؟| بهترین مرکز کاشت مو در تهران

کاشت موی طبیعی

کاشت موی طبیعی 

کاشت موی طبیعی 

یکی از واضح ترین خاطرات کودکی من مربوط به زمانی می شود که یکی از آشنایان نزدیک خانوادگی، به منزل ما آمده بود و من به عنوان کودکی کنجکاو، همواره این پرسش برایم مطرح بود که چرا هرگز کلاه خود را از سر برنمی دارد.حتی در گرم ترین روزهای تابستان نیز ، کلاه لبه دار خود را بر سر داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاشت موی طبیعی
کاشت موی طبیعی

در عالم کودکی ، با دیگر بچه های فامیل تصمیم گرفتیم که وقتی خواب بود، کلاه از سرش برداریم و ببینیم آن زیر چه چیزی مخفی کرده است!!

منتظر ماندیم و در لحظه ای که تصورمان بر این بود که خوابش عمیق شده است، آهسته و آرام به او نزدیک شده و در یک لحظه کلاهش را برداشتیم!!

اما آن چه می دیدیم نه تنها دریچه ای برای ورود به دنیای جادویی یا حتی شاخ های بزرگ نبود، بلکه فقط با طاسی وسط سر وی مواجه شدیم که منظره ای نه چندان جالب به او داده بود.

بماند که آشنای ما بیدار شد و با حالت قهر از منزل ما رفت و دیگر هیچ گاه او را ندیدیم.اما منظره ی طاسی او همواره در ذهن من ماند و بعدها که بزرگ تر شده و خود نیز نشانه های طاسی را داشتم، به این فکر افتادم که به راستی بهترین روش کاشت موی طبیعی چیست ؟

کاشت موی طبیعی
کاشت موی طبیعی

آیا راهی وجود دارد که ناچار نباشم مانند آشنای بخت برگشته ام ، مدام کلاه بر سر بگذارم؟

به همین خاطر، تحقیقات زیادی به عمل آوردم و تصمیم گرفتم که نتایج آن را با شما دوستان در میان بگذارم.با ما همراه باشید.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

مرکز کاشت موی موموآ افتخار دارد که کلیه خدمات کاشت مو و جراحی آن را برای شما عزیزان ارائه دهد. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید!!

مراحل کاشت مو

روند کاشت مو به این ترتیب خواهد بود که جراح تلاش می کند از موهای خود فرد ،برداشته و در نواحی ای که نیاز به کاشت مو دارند، قرار دهد. به همین خاطر تمام این پروسه، کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه مویی خارج از بدن خود فرد کاشته نخواهد شد.

با توضیحاتی که ارائه دادیم، حتما به خوبی دریافته اید که عملیات کاشت مو تنها برای افرادی قابل انجام است که مقداری مو در پشت یا کناره های سر داشته باشند تا بتوان از آن ها برداشت کرد. در غیر این صورت و چنان فرد به طور کامل طاس باشد و یا بانک مویی ضعیفی داشته باشد، نمی توان عملیات کاشت مو را برای وی انجام داد

کاشت موی طبیعی
کاشت موی طبیعی

پیش از کاشت مو : اشخاصی که تصمیم به کاشت مو دارند باید به میزان قابل توجهی ریزش مو داشته باشند ولی رشد موهای آن ها در پشت و کناره های سر به طور طبیعی باشد که بتوان از آن جا موهایی برداشت!!

گام اول : قدم اول این است که دستگاه لوله شکلی را در محل اهدا کننده مو قرار داده و سپس در محلی که نیاز به کاشت مو در آن هست می گذارند!!

گام دوم : وقتی که پوست زیر مو به اندازه ی کافی کشیده شد، از طریق جراحی بالای ناحیه ی طاس شده، قرار خواهد گرفت!

گام سوم: در طول جراحی فلاپ، بخشی از پوست فرق سری که طاس است،  بریده شده و پوستی که دارای مو است و در مرحله قبل برداشته شده، در این ناحیه جایگزاری خواهد شد

گام چهارم : الگویی که برای برداشت پوست فرق سر استفاده می شود، بسیار گسترده است اما هدف تمام این الگوها این است که مو و فرق سر را به گونه ای ترکیب کنند که ناحیه ی طاس شده، پوشانده شود.

پس از جراحی : نتیجه ی کاشت مو می تواند ظاهر شما را به طرز قابل توجهی بهبود داده و اعتماد به نفس را به شما بازگرداند!!

کاشت مو sut

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که غالب آن ها در نهایت ظاهر مطلوب فرد را به دست خواهند آورد.اما سوال اساسی که در این میان مطرح می شود، این است که کدام روش برای فرد مناسب تر است و عوارض جانبی کمتری خواهد داشت.

در کل سه نوع روش کاشت مو وجود دارد :

  • fit
  • fut
  • Sut
کاشت موی طبیعی
کاشت موی طبیعی

در گذشته بیشتر مواقع از روش های fut  و fit استفاده می شد اما این روش ها خطراتی به دنبال داشت که به سادگی قابل چشم پوشی نبودند.

یکی از مهم ترین معضلات مربوط به این دو روش این بود که تمام این پروسه توسط تکنیسین هایی صورت می گرفت که مدارک لازم جهت انجام این عملیات پیچیده را نداشتند و صرفا به شکلی تجربه کاشت مو را آموخته بودند.

همین مسئله موجب بروز عوارضی مانند عفونت، سردردهای مکرر و … در افراد می شد!!

اما در روش sut تلاش شده است که کلیه این نواقص برطرف شود و به همین خاطر عموم مواقع هزینه های مربوط به این روش نسبت به دو روش دیگر، بالاتر است!!

هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است؟

هزینه ی کاشت مو به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد که در ادامه تلاش کرده ایم به برخی از آن ها اشاره کنیم.

اول این که فاکتور مهم در هزینه ی نهایی کاشت مو، میزان گرفت هایی است که عمل اهدای مو را انجام خواهند داد

هرچه میزان این گرفت ها بیشتر شود، طبعا بر قیمت نهایی عملیات تاثیر گذار خواند بود.

عامل مهم دیگر در قیمت این جراحی ، شناسایی الگوی ریزش موهاست. در صورتی که طاسی در وسط سر رخ داده باشد، هزینه ی کاشت مو نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

کاشت موی طبیعی
کاشت موی طبیعی

به طور کلی، برای رسیدن به نتیجه ی رضایت بخش، ممکن است به چندین جلسه جراحی نیاز باشد، و معمولا بین هر جلسه توصیه می شود که وقفه ای چند ماهه ایجاد کنید . ممکن است دو سال طول بکشد تا نتیجه نهایی کاشت مو را در خود مشاهده کنید .

میزان پوشش مورد نیاز شما تا حدی بستگی به رنگ و بافت مویتان دارد. موهای خاکستری، جوگندمی یا روشن پوشش بهتری نسبت به موهای ریز و تیره خواهند داشت. تعداد موهای پیوند داده شده در طول جلسه اول برای هر فردی متفاوت است، اما میانگین آن حدود 50 عدد خواهد بود. برای مینی گرافت یا میکرو گرافت، این تعداد می تواند تا  700 عدد در هر جلسه باشد.

گرد آورنده : ندا ناصری

منبع

تهیه شده توسط متخصص پوست و مو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!