بهترین مرکز کاشت مو در تهران کجاست | به کدام مرکز درمانی می توان اعتماد کرد؟

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید و با گستره ی عظیمی از مراکز کاشت مو مواجه شوید که همگی ادعا دارند بهترین خدمات درمانی را به شما عزیزان ارائه می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حتی شاید این مطلب هم از دیدگاه شما، مطلبی تبلیغاتی به حساب بیاید.البته حق با شماست!!

اما در نظر داشته باشید که تصمیم داریم به نکاتی اشاره داشته باشیم که به هنگام انتخاب یک مرکز یا پزشک متخصص می توانند به کمک شما آمده و در تصمیم گیری صحیح شما را یاری کنند!!

بهترین مرکز کاشت مو در تهران
بهترین مرکز کاشت مو در تهران

به نظر شما یک مرکز درمانی باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان نام “بهترین مرکز ” را به آن اطلاق کرد ؟!!

بله، بله!! البته که مرکز مورد نظر باید تمیز و بهداشتی باشد و از پزشک و متخصصین معتبری بهره مند باشد.اما چه نکته ی دیگری به ذهنتان می رسد ؟!!

اگر بخواهیم اندکی دقیق تر و جزئی تر به این مسئله نگاهی داشته باشیم به شرایط زیر برمی خوریم که از نظر ما هر مرکز معتبر و خوبی باید دارا باشد:

حتما برای شما هم پیش آمده است که به نزد پزشکی رفته اید و پس از شرح مشکل خود، توصیه هایی مبنی بر مصرف یک عالمه قرص های جور واجور دریافت کرده اید .حتما به ذهنتان رسیده است که چرا برخی از پزشکان گویا تنها یک متد دارند و همواره همان راه را به کار می گیرند؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که متاسفانه برخی پزشکان تنها یک متد دارند و همواره همان را به کار می گیرند.برای درمان کاشت مو هم بعضی تنها یک روش می دانند و بی توجه به شرایط خاص هر بیمار همان را برایش به کار می گیرند!!

بهترین مرکز کاشت مو در تهران
بهترین مرکز کاشت مو در تهران

یکی از نقاط قوت مجموعه ی ما این است که پیش از هر چیزی جلسه ی مشاوره برای بیمار برگزار می شود و در طول این جلسات وضعیت موهای فرد به دقت بررسی می شود و با توجه به شرایط مویی فرد و هم چنین بانک مویی وی ، یکی از روش های sut یا fut به کار گرفته می شود.

علاوه بر این پزشک مجموعه با معاینه اولیه تشخیص خواهد داد که آیا شما کاندیدای کاشت مو هستید یا این که بهتر است به ترمیم موها بپردازید که شیوه ای کاملا متفاوت است!!

همان گونه که احتمالا به خوبی می دانید ، روش کاشت موی طبیعی تنها برای آن دسته از افرادی جوابدهی دارد که بانک مویی قوی ای داشته باشند. به این معنی که چنان چه جلو یا کناره های سر شما دچار طاسی شده است، می توان از بانک مویی پشت سرتان استفاده کرده و گرافت هایی را برداشت کنید.طبیعی است که در صورتی که در پشت سر خود مویی نداشته باشید نمی توان عملیات کاشت مو را انجام داد!!

متاسفانه برخی پزشکان با وجود شرایط ضعیف فرد برای انجام کاشت مو، باز هم اقدام به انجام این عملیات می کنند و در نهایت، نتیجه ای که کسب می شود، فرسنگ ها با آن چه که مورد تمایل بیمار بوده است ، فاصله خواهد داشت!!

صداقت یکی دیگر از حُسن های مجموعه ی ماست!! از همان ابتدا به شما گفته خواهد شد که آیا قادر به انجام کاشت مو هستید یا این که بهتر است به فکر راه حل دیگری باشید!!

بهترین مرکز کاشت مو در تهران
بهترین مرکز کاشت مو در تهران

برای این که نتیجه ی کاملِ کاشت مو را بتوانید در خود مشاهده کنید باید حداقل 2 سال صبر کنید اما می توان با خیال راحت عنوان کرد که این روش، تنها متد دائمی درمان طاسی و ریزش مو می باشد!!

برخی مراکز درمانی به هنگام انجام این عملیات، به هیچ وجه اطلاعات کافی را به بیمار ارائه نمی کنند و علاوه بر این، از تنظیم وقت ملاقات برای ماه های آینده نیز خودداری می کنند.پزشک باید تا به انتهای این پروسه ی درمانی در کنار شما باشد و هر چند ماه یک بار مجددا وضعیت موهایتان را بررسی کند!!

در نهایت این که مرکز کاشت موموآ، تنها به تبلیغات اکتفا نمی کند و تلاش دارد که به تک تک تعهدات خود پایبند بوده و در هر گام، با بیمار همراه باشد.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید

مراکز کاشت مو زیر نظر وزارت بهداشت

یکی دیگر از نکاتی که به هیچ وجه نباید مغفول بماند، این است که تنها مراکزی دارای اعتبار کافی جهت انجام کاشت مو می باشند که زیر نظر وزارت بهداشت بوده و مجوز های لازم را دارا باشند!!

بهترین مرکز کاشت مو در تهران
بهترین مرکز کاشت مو در تهران

به خاطر داشته باشید که عملیات کاشت مو، یک جراحی چند ساعته است که ظرافت و پیچیدگی های فراوانی خواهد داشت و به هیچ وجه نمی توان آن را به دستان نا وارد و غیر ماهر سپرد!!

اولین چیزی که در هر گونه مطبی باید توجه شما را به خود جلب کند، مجوز وزارت بهداشت می باشد که حتما در مطب پزشک باید وجود داشته باشد و عدم حضور آن می تواند علامت هشداری برای شما باشد!!

قیمت کاشت مو در تهران

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم به هنگام انجام عمل کاشت مو، مباحث مربوط به هزینه و قیمت می باشد که ممکن است هر شخصی را دچار تردید و شک کند که آیا ارزشش را خواهد داشت یا خیر!!

در نظر داشته باشید که قیمت کاشت مو بستگی زیادی به نیازهای شما و هم چنین روشی که به کار می گیرید خواهد داشت.
بهترین مرکز کاشت مو در تهران
بهترین مرکز کاشت مو در تهران

در صورتی که بخش زیادی از موهای شما از دست رفته و نیاز به کاشت مو داشته باشد، طبیعی است که قیمت و هزینه های مربوطه بالاتر خواهد رفت.

نکته ی دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که روش های کاشت مو با یکدیگر تفاوت های جدی و اساسی دارند.

به عنوان مثال روش sut به نسبت دیگر روش ها ، گران تر است چرا که معایت دیگر روش ها را از بین برده است.

در روش sut می توان تعداد موهای بیشتری را برداشت که به تبع آن می توان به همان میزان موهای بیشتری را کاشت!!

علاوه بر این در روش sut  دیگر هیچ گونه جای زخم و اسکاری باقی نمی ماند و به همین خاطر دوره نقاهت آن کوتاه تر خواهد بود!!

محقق : ندا ناصری

متخصصان و پزشکان پوست و موی تهران اسکین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!