هزینه کاشت موی سر | انواع روش های کاشت مو | بهترین مرکز کاشت مو

هزینه کاشت موی سر

هزینه کاشت موی سر

هزینه کاشت موی سر

در گذشته و پیش از این که روش های متنوع کاشت مو ظهور و گسترش پیدا کنند، ریزش موها و طاسی عارضه ای طبیعی در زنان و مردان به حساب می آمد.هزینه کاشت موی سر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در واقع رواج این عارضه به قدری زیاد بود که می توان گفت کمتر کسی به دنبال راه علاجی برای این معضل می گشت و این پدیده کاملا میان افراد جا افتاده بود!هزینه کاشت موی سر

هزینه کاشت موی سر
هزینه کاشت موی سر

اما امروزه و با گسترش انواع و اقسام بازارهای فشن و مد، دیگر نمی توان پدیده ی بی مویی و کچلی را نادیده گرفت. به همین خاطر افراد حاضرند هزینه های زیادی را برای کاشت مو صرف کنند.هزینه کاشت موی سر


در واقع می توان گفت که موهایی زیبا و خوش حالت و البته پُرپشت یکی از معیارهای اساسی برای زیبایی افراد به حساب می آید.

 

اما پیش از این که به مقوله ی هزینه های رایج کاشت مو بپردازیم، تلاش می کنیم که روش های مختلف کاشت مو را بررسی کرده و به مزایا و منافع هر کدام از آن ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

هزینه کاشت موی سر

کاشت مو پروسه ای است که در طول آن یک جراح یا درماتولوژیست موهایی را دوی ناحیه ی بی مو یا کچل سر قرار می دهد.هزینه کاشت موی سر

معمولا جراح موهایی از پشت سر یا کناره های آن برداشته و در جلو یا بالای سر می کارد!!

نکته : کاشت مو در مطب پزشک و با بیهوشی عمومی انجام می شود!
هزینه کاشت موی سر
هزینه کاشت موی سر

الگوی طاسی معمولا علت اصلی ریزش مو می باشد. البته ژنتیک نیز در این مسئله بی تاثیر نیست.دلایل دیگری نیز برای این عارضه وجود دارد. از جمله :

  • رژیم غذایی
  • استرس
  • بیماری
  • عدم تعادل هورمون ها
  • داروها

آیا انواع مختلف کاشت مو وجود دارد ؟

بله!! دو نوع روش رایج کاشت مو وجود دارد :

  • اسلیت گرافت
  • میکروگرافت

در روش اسلیت گرافت به ازای هر گرافت 4 الی 10 مو خواهد بود

در روش میکروگرافت نیز به ازای هر گرافت 1 الی 2 مو خواهد بود

البته این مسئله به میزانی که نیاز به پوشش دارد بستگی خواهد داشت!


اما سوالی اساسی که در این میان وجود دارد این است که چه افرادی نامزدهای مناسبی برای انجام کاشت مو هستند؟!

این سوال را از هر کسی که بپرسید احتمالا توصیه ها یا داستان های ترسناک مخصوص به خود را خواهد داشت اما در حقیقت شما باید تحقیقات و اطلاعات خود را به شخصه به دست آورید!

توصیه ای که به شما می توانیم داشته باشیم این است که به هیچ وجه عجله نکنید و از پزشکان و متخصصین زیادی تحقیقات به عمل آورید تا بدانید که آیا واقعا کاندید مناسبی برای انجام کاشت مو هستید یا خیر !

مردان زیادی وجود دارند که با افزایش سن و هم چنین عوامل ژنتیکی شروع به ریزش مو می کنند و پس از مدتی کلیه ی موهای بالای سر یا جلویی را از دست می دهند. اما این معضل مختص به مردان نیست و ریزش موی شدید در زنان نیز می تواند رخ بدهد و عمق این فاجعه برای زنان سنگین تر خواهد بود چرا که داشتن موهایی زیبا و خوش حالت یکی از معیارهای اصلی برای زیبایی زنان به حساب می آید.

هزینه کاشت موی سر
هزینه کاشت موی سر

به همین خاطر تعجب خواهید کرد اگر به شما بگوییم که چه تعداد بانوانی وجود دارند که برای کاشت مو به مرکز ما مراجعه می کنند!!

آیا کاشت مو درد دارد ؟

در حقیقت ، احتمالا به طرز خوشایندی راجع به این مسئله غافل گیر خواهید شد. وقتی که داستان هایی راجع به عملیات کاشت مو می خوانید ، تصور خواهید کرد که درد فراوانی خواهید داشت اما واقعیت این است که هیچ گونه دردی را تحمل نمی کنید و شاید تنها اندکی دچار ناراحتی شوید!

اگر بخواهیم درد کاشت مو را با چیزی مقایسه کنیم ، مثل پُر کردن دندان سوراخ می ماند؟آیا با وجود بی حسی دندانتان دردی را احساس می کنید ؟ قطعا پاسخ به این سوال منفی است.

در طول این پروسه از داروهای بی حسی استفاده می شود به همین خاطر مطلقا چیزی را احساس نخواهید کرد!

 

تنها ناراحتی کاشت مو در این است که ناچارید به مدت 10 ساعت روی صندلی بنشینید تا پروسه ی آن به اتمام برسد، گرچه در طول این فاصله احتمالا زمان استراحت به شما داده خواهد شد

بعد از اتمام کاشت مو ممکن است اندکی دچار درد شوید ، اما میزان آن قطعا به اندازه ای نخواهد بود که مسکن های ساده ای مانند ژلوفن و بروفن نتوانند از عهده ی آن برآیند!

نکته ی مهم : بدون رنج، گنج میسر نمی شود! اما مطمئن باشید دردی که تحمل می کنید، کاملا ارزشش را خواهد داشت!

چقدر طول می کشد تا علائم رشد موها قابل مشاهده شوند ؟

پروسه رشد موها، روندی آهسته و کُند است حتی در فردی که اصلا دچار ریزش مو نشده است!

بعد از این که پروسه ی کاشت مو را انجام دادید، ممکن است رشد داخلی موها 3 الی 4 ماه طول بکشد و این مسئله به سیکل طبیعی رشد موها بستگی دارد.

صرف نظر از این مسئله، تمام این مدت انتظار برایتان شیرین خواهد بود.به محضی که رشد موها آغاز شود، اثرات کامل این فرآیند درمانی بعد از 9 ماه تکمیل خواهد شد!

کمترین هزینه کاشت مو

اما همان گونه که ذکر کردیم روش های متنوعی برای کاشت مو وجود دارد اما در مرکز تخصصی کاشت موی ما، این اطمینان را برای شما حاصل خواهیم کرد که بهترین مواد با ارزان ترین و به صرفه ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه شود. به همین خاطر در صورتی که از معضل طاسی یا ریزش موی شدید رنج می برید همین امروز با ما تماس بگیرید!!

هزینه کاشت موی سر
هزینه کاشت موی سر

کاشت مو در تهران

امروزه مراکز زیادی در سطح شهر تهران وجود دارند که روش های مختلف کاشت مو را برای مراجعه کنندگان انجام می دهند. اما یکی از نکاتی که باید به شدت مورد توجه قرار بگیرد، انتخاب مرکز درست و البته پزشک متخصص است!

چرا که همان گونه که احتمالا می دانید ، پروسه ی کاشت مو، فرآیندی طولانی مدت و هزینه بر است و هیچ کس تمایل ندارد که با صرف تمام وقت و هزینه ی خود در نهایت، نتیجه ی قابل قبولی دریافت نکند.

به همین خاطر توصیه می کنیم که قبل از هر چیزی، بهترین روش و بهترین مرکز را برای انجام این کار انتخاب نمایید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

تهیه شده توسط بهترین متخصصان پوست و مو 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!