هیرفیلر چیست | بهترین مرکز تزریق فیلر مو در تهران

فیلر مو دکتر cyj برای تقویت و شفافیت موی سر

هر آنچه درباره هیرفیلر باید بدانید.

هیرفیلر تنها فیلر موی دنیاست که در زمینه تقویت مو موثر می باشد. آیا از ضعف و شکنندگی و ریزش مو خسته شده اید؟ اگر جواب شما بلی است پس فیلر مو (hair filler) یا همان پرکننده مو همان چیزی است که بدنبال آن هستید. با ما در این مقاله همراه باشید تا با کاربردهای هیرفیلر بیشتر آشنا شوید.

هیرفیلر چیست

هیرفیلر (فیلر مو) چیست؟

هیرفیلر اولین آمپول پرکننده مو است که برای درمان آسیب ها و مشکلات مو همچون ریزش مو به کار می رود. همچنین هیرفیلر با احیای سلول های پوست سر سبب بهبود گردش خون می شود؛ در نتیجه فولیکول ها تحریک شده و سرعت رشد آن ها افزایش می یابد. 

پرکننده موی دکتر سیج (DR.CYJ) از ریزش مو جلوگیری می کند و در عین حال باعث احیای پوست سر و فولیکول های مو می شود تا رشد مجدد مو را تحریک کند.

فیلم تزریق فیلر مو  dr.cyj

هیرفیلر ساخت کجاست؟

هیرفیلر می تواند به کاهش ریزش مو کمک کند و در درمان رشد مجدد مو، بهبود ضخامت مو و تقویت آن موثر باشد. این محصول براساس فرمول انحصاری پپتیدهای Of7 و هیالورونیک اسید برای احیای مو ساخته شده است و نتیجه ۱۳ سال تحقیق و توسعه توسط شرکت Caregen است که با موفقیت در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مواد تشکیل دهنده هیرفیلر چیست؟

هیرفیلر ماده ای است که جهت تقویت مو به پوست سر تزریق می شود. هیرفیلر شامل انواع ویتامین، آنزیم و مواد معدنی و هیالورونیک اسید در غالب ژل می باشد که بوسیله سوزنی ظریف به پوست سر تزریق می گردد و موجب تقویت ریشه مو و درمان ریزش مو (حتی ریزش مو ارثی و ژنتیکی) می شود. همچنین فیلر مو در ترمیم نازکی مو و کم پشتی موها نیز موثر می باشد.

هیالورونیک اسید موجود در ترکیب فیلر مو همراه با آمینو اسیدها سبب هیدراته شدن و رطوبت رسانی مو می شود و همچنین با تحریک فیبروبلاست ها سبب افزایش کلاژن سازی می شود. افزایش گردش خون توسط این ماده در ناحیه پوست سر می تواند در تقویت عملکرد فولیکول ها نیز موثر باشد. در طراحی و تولید این نوع فیلر از مواد گوناگونی استفاده شده است:

  • دکا پپتید-18 (DecaPeptide-18): تحریک پوست سر برای ساخت سلول های فولیکولی مو می شود
  • الیگا پپتید-54 (Oligopeptide-54): ریزش مو را متوقف می کند و فاز آناژنیکی رشد مو را طولانی تر می نماید.
  • دکاپپتید-10 (Deca peptide-10): به فولیکول ها مواد مغذی را می رساند و ساقه مو را ضخیم می کند.
  • اکتاپپتید-2 (Octa peptide-2): سلول موها را در برابر استرس، اشعه مضر UV و سایر فاکتورهای خطرناک محافظت می کند.
  • الیگوپپتید-71 ( Oligo peptide-71): از ظاهر شدن موهای خاکستری رنگ جلوگیری می کند
  • دکا پپتید-28 (DecaPeptide-28): باعث شروع رشد مو می شود.

مزایای فیلر مو

مزایای فیلر مو یا هیرفیلر 

  • معکوس کردن روند ریزش مو
  • موهای آسیب دیده را تقویت می کند و طبق تحقیقات بالینی باعث موهای پرپشت تر، ضخیم تر و قوی تر می شود.
  • سبب احیا و بازسازی فولیکول های مو و پوست سر می شود تا رشد مو را تحریک کند.
  • جلوگیری از ریزش مو و افزایش سرعت رشد مو
  • فولیکول های غیر فعال را فعال می کند.
  • سبب نشاط و تقویت موهای نازک و شکننده می شود.
  • افرادی که جنس موهایشان نازک و ضعیف است.
  • تقویت رشد موها
  • افزایش حجم و پرپشتی موها
  • یک درمان مکمل برای ریزش مو
  • جلوگیری از پیشرفت طاسی در مردان و زنان

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟

فیلر مو توسط سوزن های بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق می‌شود. برخی از بیماران تزریقات را در بعضی از نقاط پوست سر حساس تر تجربه می کنند. در واقع تزریق فیلر مو نیازی به بیهوشی ندارد اما در صورت تمایل می توان با مشورت پزشک از ژل های بی حسی و موضعی استفاده کرد. همچنین  پزشک با ماساژ ملایم می تواند باعث کاهش درد احتمالی شود.

ماندگاری هیرفیلر

تاثیر فیلر مو برای هر بیمار متفاوت است، اما معمولا تا یک سال ماندگاری دارد و در صورت نیاز به تمدید، می توان جلسات را تکرار کرد.

تعداد جلسات فیلر مو

تعداد جلسات درمان با فیلر مو چند جلسه است؟

به طور طبیعی مشکل مو در هر فرد با دیگری متفاوت است، بنابراین به یک روش درمانی افراد پاسخ های متفاوتی می دهند و تنها پزشک شما می تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند. به طور معمول تزریق فیلر مو بصورت میانگین دو ماه در فواصل درمانی هر دو هفته یکبار انجام می شود. بنابراین در طول 8 هفته 4 جلسه درمانی خواهید داشت.

اهمیت مشاوره قبل از تزریق فیلر موی سر

به منظور ایمنی و رفاه حال بیمار، باید قبل از درمان از مشاوره استفاده شود. در طول مشاوره قبل از درمان، بیمار سوابق پزشکی فعلی و گذشته و همچنین داروهایی که مصرف می کند و در کل وضعیت سلامتی خود را به پزشک اطلاع می دهد و پزشک با توجه به شرایط بیمار و متناسب با آن جلسات درمانی را آغاز می کند.

عوارض جانبی و احتمالی فیلر مو 

اکثر موادی که در پرکننده مو (هیرفیلر) استفاده می شود از اجزای طبیعی و پپتیدهای سنتز شده با پایداری زیاد تشکیل شده اند. فیلر مو تست های حساسیت و آلرژی را گذرانده است و استفاده از آن بی خطر است. قرمزی، تورم، ورم، هماتوما، خارش و درد کوتاه مدت گذرا و زخم پوست سر درد ممکن است پس از تزریق ایجاد شود که بعد از مدتی حدود ۷۲ ساعت از بین می رود.
فیلر موی سر با وجود تمام مزایایی که برای شما می‌تواند به ارمغان آورد، ممکن است عوارضی هم داشته باشد که با مراجعه به کلینیک معتبر و انجام مراقبت‌های لازم می‌توانید از بروز آن‌ها جلوگیری کنید.

تزریق فیلر مو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که جنس موهایشان نازک و ضعیف است و همچنین افرادی که کاشت مو انجام داده اند می توانند برای افزایش اثرگذاری از فیلر مو استفاده کنند.

تزریق هیرفیلر برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

  • افراد با حساسیت به اسید هیالورونیک
  • افرادی که در سیستم ایمنی بدن خود دچار مشکل هستند یا سیستم ایمنی درمانی انجام می دهند.
  • افرادی که از داروهای ضد انعقاد یا رقیق کننده خون استفاده می کنند.
  • زنان باردار یا شیرده
  • افرادی که به دیابت مبتلا هستند.
  • افرادی که به رماتیسم، آنژین، آندوکاردیت و آسیب های مفصلی حاد مبتلا هستند.
  • افرادی که مبتلا به التهاب پوست سر هستند.
  • کودکان و خردسالان
  • افرادی که دارای زخم باز و عفونی در ناحیه سر هستند.

مزوتراپی مو نی نی سایت

مزوتراپی مو چه کاربردی دارد؟

مزوتراپی مو یکی دیگر از راهکارهای موثر در زمینه تقویت مو می باشد که یک روش تزریقی و غیرجراحی برای درمان موهای آسیب‌دیده و جلوگیری از ریزش مو است. تزریق ها به کمک سوزن های بسیار ریز پزشکی در سطح پوست سر انجام می شود و اصلا درد زیادی ندارد. در ریزش موهای شدید، ترکیب این دو روش، مزوتراپی و هیر فیلر بسیار موثر و شگفت انگیز می باشد.

هیرفیلر بهتر است یا مزوتراپی؟

در سال های اخیر نوآوری های زیادی در زمینه ترمیم مو صورت گرفته است. امروزه بسیاری از درمان های ریزش مو در دسترس هستند و معروف ترین آنها مزوتراپی و PRP هستند که جدیدا هیرفیلر هم مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.
هیرفیلر در زمانی که هنوز فولیکول های مو زنده هستند اثربخشی خود را دارد و مو نمی تواند در ناحیه ای که از قبل دچار طاسی شده است رشد کند.

اگرچه این دو روش درمانی اثبات شده اند، اما مردم اغلب در انتخاب یکی سردرگم می شوند. هر درمانی مزایا و معایب خود را دارد اما نتایج نشان داده اند که هیر فیلرهای مخصوص مو نسبت به مزوتراپی مو بهتر عمل می کنند.

شباهت های بین هیرفیلر و مزوتراپی

  1. هر دو درمان در چند جلسه انجام می شود
  2. هر دو درمان ویتامین های مورد نیاز مو را دارند
  3. هر دو درمان محصولات قابل تزریق هستند

تفاوت های بین هیرفیلر و مزوتراپی

  1. در فیلر مو ماندگاری بالاتر است: اضافه کردن ماده هیالورونیک اسید به ویتامین ها و اسیدآمینه های لازم برای رشد مو باعث افزایش ماندگاری و تاثیرگذاری فیلر مو نسبت به مزوتراپی شده است. هنگامی که تزریق زیرجلدی فیلر مو انجام می شود تا دو هفته ژل موجود در آن فولیکول موها را احاطه کرده و اثر رطوبت رسانی آن موجب بهبود وضعیت مو و کاهش ریزش موها می گردد. تفاوت قیمت مزوتراپی و فیلر مو به دلیل وجود هیالورونیک اسید در فیلر مو می باشد
  2. سرعت بالای نتیجه گیری در فیلرمو: نتیجه درمان مدت کوتاهی پس از تزریق قابل مشاهده است.

هزینه تزریق هیرفیلرهزینه تزریق هیر فیلر

با توجه به شرایط بیمار و پروسه درمانی هزینه تزریق هیرفیلر برای بیماران مختلف متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است به صورت حضوری به بهترین مرکز پوست و مو مراجعه کنید تا پس از نظر پزشک متخصص پوست و مو هزینه دقیق درمان مشخص شود. در اثر بیماران با تزریق بیش از سه جلسه، ریزش موها درمان می شود و رویش مجدد مو را خواهید داشت.

تخفیف هیرفیلر در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

تزریق هیرفیلر برای آقایان و بانوان محترم در بهترین مرکز زیبایی پوست و موی شریعتی با بهره گیری از پزشکان بنام و کادری مجرب، با استفاده از بهترین مواد و برندهای روز دنیا جهت درمان ریزش مو و کم پشتی صورت می گیرد.
در جهت بهره مندی بیشتر شما عزیزان از خدمات این مرکز، برای مراجعه کنندگان عزیز، تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است. 
جهت اطلاع از تخفیفات و رزرو نوبت می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید. مشاورین ما آمده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

تماس با ما

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!