کاشت مو برای زنان | کاشت مو به روش fue | راه حل ریزش مو چیست؟| بهترین مرکز کاشت مو

کاشت مو برای زنان

کاشت مو برای زنان

کاشت مو برای زنان

گرچه برای افراد زیادی ریزش مو پدیده ای بسیار طبیعی و رایج است، اما برای آن دسته از افرادی که به طور مداوم درگیر این مشکل هستند می تواند مسئله ی بسیار بغرنج و حساسی به حساب بیاید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاشت مو برای زنان
کاشت مو برای زنان

تقریبا تمام مردان به هنگام جذب شدن به جنس مخالف، انتظار موهایی زیبا و پُر پشت دارند و همین موضوع باعث شده است که زنان زیادی انواع و اقسام روش ها و درمان های خانگی را برای ریزش مو و یا پُر شدن آن ها به کار بگیرند و امیدوارند که بلاخره بتوانند نتیجه ای قابل قبول دریافت نمایند.

اما برای آن دسته از زنانی که متاسفانه دچار طاسی در برخی از نواحی سَر شده اند، این موضوع می تواند سخت تر و سهمگین تر باشد.

به همین خاطر زنان نیز کاندیدای بسیار خوبی برای انجام عملیات کاشت مو می باشند

در ادامه به روش های مختلفی که جهت کاهش ریزش مو وجود دارد ، اشاره می کنیم و خواهیم گفت که چرا هیچ کدام از آن ها به اندازه ی کاشت مو ، تاثیر مثبتی ندارند! با ما همراه باشید

کاشت مو برای زنان
کاشت مو برای زنان

داروها معمولا برای ریزش مو در زنان موفق نیستند

شبیه به مردان، داروهایی که برای ریزش مو در زنان نیز استفاده می شود، قادر به کسب نتیجه ی درخشانی نیستند.

در بهترین حالت چنان چه ریزش مو ارثی باشد ، احتمال کاهش یا توقف این عارضه وجود خواهد داشت اما در صورتی که در حال حاضر طاسی در برخی از نقاط سر رخ داده باشد، بیشتر داروها قادر به اثر گذاری نیستند

در چنین شرایطی تنها روشی که موفقیت آمیز خواهد بود عمل کاشت مو (انتقال مو) می باشد. در طول این عمل، دوباره موهایی جدید روی ناحیه ی طاس شده رشد خواهند کرد.

محدودیت ترمیم مو در زنان : کلیه تعداد موهای شما افزایش پیدا نخواهند کرد.

اصولا، همان تکنیکی که در کاشت مو برای مردان استفاده می شود برای بانوان نیز قابل انجام است.

کاشت واحد فولیکول (FUE) روشی است که در کاشت مو استفاده می شود.

اگر ریزش موی چرخه ای یا ریزش موی منتشر شونده وجود نداشته باشد ، باز هم می توان از روش کاشت مو در زنان استفاده کرد.

کاشت مو برای زنان
کاشت مو برای زنان

کاشت مو در پیشانی

کاشت مو برای زنانی که پیشانی بلندی دارند

زنانی که پیشانی بلندی دارند نیز می توانند نسبت به انجام کاشت مو اقدام نمایند.بسیاری از زنانی که پیشانی بلندی دارند ، نمی توانند مدل موی دلخواه خود( از جمله مدل های رو به بالا)  را روی خود پیاده کنند و آرزو دارند که پیشانی عمیق تر و کوتاه تری داشته باشند!!

این آرزو با کاشت مو کاملا قابل دسترسی است اما باید حجم مناسبی از موها (به ازای هر سانتی متر مربع) روی خط رویش موها کاشته شود چرا که تجربه نشان داده است که حالت طبیعی زنان به گونه ای است که حجم موهای زنان در این ناحیه بسیار زیاد است.

روش FUE امروزه یکی از مدرن ترین متدهای کاشت مو می باشد.
کاشت مو برای زنان
کاشت مو برای زنان

دریافت مو در این روش، از طریق سوزن بسیار ریز با قطر 0.75 الی 1.00 میلی متر انجام می گیرد که زخم های بسیار ریزی ایجاد می کنند که البته به سرعت بهبود پیدا کرده و جای زخم کوچکی از خود به جا می گدارند که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست!!

عوارض کاشت مو در زنان

با تمام مزایایی که کاشت مو به همراه دارد ،نمی توان به سادگی از مضرات آن نیز چشم پوشی کرد.

  • قیمت و هزینه های مرتبط با کاشت مو بسیار بالامی باشد
  •  FUE به زمان بیشتری نیاز دارد (در مقایسه با روش FUT که در یک روز بیش از 3000 گرافت برداشته می شود ) . اما به خاطر این که تکنیک FUE به شکلی دستی و بسیار دقیق انجام می شود بیش از 1000 گرافت در طول یک جلسه برداشته نمی شود . توجه داشته باشید که امکان استخراج گرافت های بیشتری از طریق روش FUE وجود دارد ، اما در نهایت همه چیز به پزشک و دقت عمل وی بستگی خواهد داشت.
  • مشکل دیگری که وجود دارد این است که بیشتر پزشکان ترجیح می دهند محل اهدا کننده ی مو را به طور کامل شیو کنند.
  • قرمزی و سردرد نیز یکی دیگر از عوارض جانبی کاشت مو می باشد.اما با استفاده از مسکن هایی مانند ژلوفن می توان به راحتی آن ها را کنترل کرد.

به علت مشکل شیو کردن موهای ناحیه ی اهدا کننده ، احتمالا بیشتر زنان ترجیح می دهند که از روش هایی مانند FUE استفاده کنند ،و سریع تر به زندگی عادی خود برگردند.

رشد موها پس از کاشت مو به ازای هر ماه، یک سانتی متر خواهد بود.به همین خاطر عموما 2 سال طول می کشد تا به طور کامل نتیجه ی حاصل از کاشت مو را در خود مشاهده کنید. به عنوان مثال برای رشد 24 سانتی متر مو باید به مدت 24 ماه صبر کنید.

کاشت مو برای زنان
کاشت مو برای زنان

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

مرکز کاشت موی موموآ، با همکاری متخصصین و پزشکان تهران اسکین افتخار دارد که کلیه خدمات خود را برای بانوان عزیز نیز ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

هزینه کاشت مو برای زنان

هزینه ی کاشت مو در زنان به حجم موها و هم چنین ناحیه ای که تصمیم به رویش مجدد مو در آن دارید، بستگی خواهد داشت.علاوه بر این روش های مختلفی که برای این عملیات انجام می شود نیز در هزینه ی نهایی تاثیر گذار خواهند بود.

بسیاری از پزشکان نیز قیمت هایی متفاوتی برای خدمات خود در نظر می گیرند که البته این مسئله به کیفیت کار و البته تجربه پزشک مورد نظر بستگی خواهد داشت.

در مرکز موموآ تلاش می شود که بهترین نتیجه برای بیمار حاصل شود و در این راه ملاک اصلی ما ، رضایت مراجع می باشد و صرف نظر از هزینه های جاری کوشش می کنیم که چیزی بیش از آن چه که انجام داده ایم؛ دریافت نکنیم.

به همین خاطر توصیه می کنیم در صورتی که تصمیم خود را برای کاشت مو گرفته اید ، به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات فوق العاده ی آن جا بهره مند شوید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

متخصصین و پزشکان پوست و مو تهران اسکین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!