بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه کدام است؟

روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه

بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه

شاید یکی از تجربیات ناخوشایند زندگی، داشتن موی زائد باشد. تصور کنید به هر دلیلی نتوانسته اید موهای زائد زیر بغل خود را از بین ببرید و در یک مهمانی هم شرکت کرده باشید. احتمالا در آن زمان بطور ناخودآگاه احساس شرم، نا امیدی و کمبود اعتماد به نفس به شما دست خواهد داد. برای بسیاری از افراد، اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد جزء ضروریات محسوب میگردد. اما با پیدایش لیزر، تصور میشود در آینده ای نه چندان دور، بکارگیری روش های قدیمی از بین بردن موی زائد به خاطره ای تبدیل شوند. از اینرو به جرات میتوان گفت لیزر موهای زائد، بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه است.

با این حال، لیزر گزینه مناسبی برای همه افراد محسوب نمیشود و قطعا عوامل بسیاری در انتخاب این روش نقش دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

از بین بردن موهای زائد در یک روز !!!

بهترین روش از بین بردن موهای زائد نی نی سایت

در بین روش های از بین بردن موهای زائد، لیزر دارای مزایای متعددی است، از قبیل موارد زیر:

  • دائمی بودن. اساسا این مورد، تنها دلیل محبوبیت لیزر محسوب میگردد. اینکه دیگر هیچوقت مجبور به اصلاح، وکس و اپیلاسیون موهای زائد خود نباشید، میتواند مزیت فوق العاده ای باشد. بدین ترتیب میتوانید یکماه، بدون کوچکترین نگرانی به سفرهای دریایی و ساحلی بروید. لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد، یک روش نیمه دائمی است، در حالیکه الکترولیز، روشی کاملا دائمی است. بنابراین در انتخاب خود دقت کنید.
  • آسیب های اپیلاسیون را ندارد. با وجودیکه همه ما به خوبی میدانیم که اپیلاسیون کمی دردناک است، اما رفتن به یک سالن زیبایی و انجام آن بسیار ساده و راحت است. اما باید بگوییم که اپیلاسیون آنقدرها هم خوب نیست. علیرغم دردی که حین انجام این کار متحمل میشوید، فولیکول های مو از پوست جدا میشوند و گاهی اوقات نیز به دلیل داغ بودن بیش از حد موم، سوختگی ایجاد میگردد. داشتن پوستی نرم و بدون مو، ارزش تجربه سوختگی درجه سوم را ندارد.
  • سوزش تیغ را ندارد. سوزش ناشی از تیغ، بسیار وحشتناک و آزار دهنده است و برای همه ما بارها اتفاق افتاده است. هرچه موهای زائد ضخیم تر باشند، تیغ زدن آزار دهنده تر میشود و متاسفانه اثر آن قابل رویت است. این جوش های خارش دار قرمز اصلا ظاهر جذابی به شما نخواهند بخشید.
  • سریع بودن. اگر بخواهید با استفاده از تیغ، موهای زائد خود را اصلاح کنید، مجبورید این کار را تا پایان عمر انجام دهید. قطعا هیچکس هم دوست ندارد میزان زیادی از آب را برای این کار هدر دهد. اپیلاسیون موهای زائد نیز وقت گیر است و البته با وجود یک اپیلاسیون کار کم تجربه و تازه کار، وقت گیر تر هم خواهد شد. در عوض، لیزر موی زائد بسیار سریع است و هر جلسه آن بین 10 تا 15 دقیقه زمان میبرد. این بدان معناست که میتوانید در زمان ناهار، از محل کارتان خارج شوید و سری به مرکز لیزر موهای زائد بزنید و همچنان زمان کافی برای یک خرید کوچک را نیز داشته باشید!
  • امن بودن. مهم ترین موضوع در خصوص لیزر موهای زائد اینست که فرآیند لیزر توسط متخصصین و افراد حرفه ای انجام میشود. لیزر مو، یک روش بسیار جدی است که با تجهیزات ایمنی و ابزار آلات ماشینی سر و کار دارد. بنابراین، تنها افراد واجد شرایط میتوانند این کار را انجام دهند.

حال که با مزایای لیزر موهای زائد آشنا شدید، قصد داریم شما را بیشتر با این تکنولوژی آشنا کنیم. با ما همراه باشید…

 

فرایند لیزر موهای زائد چگونه است؟

روش از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی نی نی سایت

متخصص پوست، پیش از انجام لیزر موهای زائد، ناحیه درمان را تمیز می کند. اگر این منطقه بسیار حساس باشد، از ژل بی حس کننده موضعی استفاده می کند. در طول پروسه لیزر لازم است همه افراد حاضر در اتاق جهت پیشگیری از آسیب چشم ناشی از لیزر، از عینک محافظ استفاده نمایند.

زمانی که ژل اثر کرد، متخصص پوست یک پرتو نور با انرژی زیاد را روی ناحیه مورد نظر متمرکز می کند. هر چه ناحیه درمان بزرگ تر باشد، فرایند لیزر طولانی تر می شود. درمان نواحی کوچک تر تنها چند دقیقه طول می کشد. در حالی که نواحی بزرگ تر، از قبیل قفسه سینه حدود یک ساعت یا بیشتر به طول خواهد انجامید.

برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین فرایند لیزر موهای زائد دارند، مشابه کشیده شدن کش پول روی پوست یا سوزش آفتاب سوختگی است. مادامی که مو در اثر انرژی لیزر تبخیر می شود، بوی سولفور از بخار آن برمی خیزد.

 

در طول لیزر موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟

از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه

درمان لیزر موهای زائد در اتاقی که به طور خاص برای همین منظور تعبیه شده است، صورت می گیرد. همه افرادی که در اتاق حضور دارند، در طول فرایند لیزر باید از عینک محافظ استفاده کنند. سپس هندپیس دستگاه لیزر روی سطح پوست کشیده می شود. بسیاری از مراجعین اعلام می کنند که پالس های لیزر مانند حس فرو رفتن سوزن ته گرد داغ یا کشیده شدن یک کش پول روی سطح پوست است.

دستگاه لیزر، مو را توسط تبخیر کردن از بین می برد. به همین خاطر، دود کمی از آن بر می خیزد که بوی گوگرد مانندی دارد.

مدت زمان درمان شما به اندازه محل درمان بستگی دارد. لیزر موهای زائد پشت لب چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد. اما لیزر نواحی بزرگ تر، مانند کمر یا پا ممکن است بیش از 1 ساعت زمان ببرد.

 

پس از درمان لیزر موهای زائد چه باید کرد؟

از بین بردن موهای زائد در یک روز

جهت پیشگیری از بروز عوارض احتمالی، همه مراجعین باید از پوست خود در مقابل نور خورشید محافظت کنند. پس از فرایند لیزر موهای زائد باید:

  • از قرار گیری مستقیم در معرض نور خورشید اجتناب کنید.
  • از برنزه کردن زیر آفتاب یا تخت های سولاریوم و سایر تجهیزات برنزه کردن دیگر خودداری کنید.
  • دستور العمل های متخصص پوست خود را در خصوص مراقبل های پس از لیزر به دقت دنبال کنید.

پس از انجام لیزر موهای زائد ممکن است کمی قرمزی و تورم مشاهده کنید. این علائم اغلب به شکل آفتاب سوختگی خفیف به نظر می رسند. برای کاهش ناراحتی خود توصیه می شود از کمپرس سرد استفاده نمایید.

 

کدام یک از قسمت های بدن برای لیزر موهای زائد مناسب هستند؟

روش از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

مناطق هدف برای لیزر موهای زائد عبارتند از:

برای کسب اطلاع درباره هریک، روی گزینه موردنظر خود کلیک کنید.

 

آیا از بین بردن موهای زائد برای همیشه طبیعی ممکن است؟

بهترین روش از بین بردن موهای زائد نی نی سایت

بیشتر بیماران می توانند بلافاصله پس از انجام لیزر، فعالیت های روزانه خود را از سر گیرند.  درست همانطور که استفاده از کرم ضد آفتاب پیش از لیزر موهای زائد حائز اهمیت است، ادامه مصرف آن پس از درمان نیز لازم و ضروریست. این امر از تحریک های بعدی پوست پیشگیری می کند.

بلافاصله پس از درمان لیزر می توانید شاهد کاهش تعداد موهای زائد خود در ناحیه تحت درمان باشید. 2 الی 8 هفته پس از لیزر موهای زائد ممکن است متوجه افزایش رشد مو در ناحیه درمان شوید. این بدان خاطر است که همه فولیکول های مو به اندازه یکسان به درمان پاسخ نمی دهند. اکثر افراد پس از اولین جلسه درمان با کاهش 10 الی 25 درصدی موهای زائد خود مواجه می شوند.  معمولا بین 3 تا 8 جلسه طول می کشد تا ریزش موها دائمی شود. عموما پزشکان پیش از شروع درمان می توانند تعداد جلسات مورد نیاز برای شما را تخمین بزنند. در آخر هم لازم است جهت حفظ اثر و ماندگاری لیزر، هر سال در یک جلسه لیزر شرکت نمایید.

 

بهترین مرکز لیزر تهران شمال (قیطریه – قلهک – شریعتی)

اگر بخواهیم یک مرکز لیزر خوب با تمام ویژگی های مثبت را به شما معرفی کنیم که در کنار کارکنان متخصص و خدمات عالی، هزینه های مقرون به صرفه و مناسبی نیز ارائه می دهند، با قطعیت مرکز لیزر موهای زائد شریعتی-قلهک که تنها مرکز لیزر و نماینده رسمی مدیواستار تهران است را نام ببریم.

این مرکز لیزر در خیابان شریعتی تهران کلیه خدمات لیزر موهای زائد را توسط دستگاه لیزر مدیواستار  انجام می دهد. این دستگاه، جزء بهترین، جدیدترین و بدون درد ترین دستگاه لیزر در تهران می باشد.

جهت تماس با این مرکز لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع خارجی جهت مطالعه بیشتر:

oldskincare.com

laser-hair-removal

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!