کاشت مو برای افراد ترنسجندر | دارو برای تبدیل فرم موی زنانه به مردانه

برای بسیاری از افراد ترنسجندر ، پیوند مو یک جزء حیاتی از فرآیند تأیید جنسیت خود است

جراحی کاشت مو برای ترنسجندرها می تواند در بخش های کوچکی از بدن هم مانند منطقه سینه و شکم معمولاً برای FTM Transgender انجام شود. جراحی کاشت ریش و پیوند مو برای افرادی که از زن به مرد منتقل می شوند ، سال هاست که با موفقیت انجام می شود.

کاشت مو برای افراد ترنسجندر | دارو برای تبدیل فرم موی زنانه به مردانه   

کاشت مو برای افراد ترنسجندر | دارو برای تبدیل فرم موی زنانه به مردانه

کاشت مو برای افراد ترنسجندر برای ایجاد یک ظاهر که هویت جنسیتی فرد را تأیید می کند و می تواند از نظر روان شناسی و زیبایی حیاتی باشد ، انجام می شود.  بسیاری از افراد ترنسجندر علاقه دارند کاشت مو انجام بدهند.  چون داشتن مو به  تأیید جنسیت آنها کمک می کند.

برای بسیاری از افراد ترنسجندر ، پیوند مو یک جزء حیاتی از فرآیند تأیید جنسیت خود است. موی سر و صورت  نشان دهنده جنسیت مردانه یک فرد است. و طاسی الگوی مردانه برای مردی که می خواهد زن بشود ، می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دکتر Boden می گوید : “این برای من خیلی مهم است که توانستم به افرادی از جامعه کمک کنم تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و بتوانند به طور کامل تغییر جنسیت بدهند.  چون داشتن یک ظاهر طبیعی زنانه برای هر زنی کاملاً ضروری است.”

 

جراحی کاشت مو برای ترنسجندرها

جراحی کاشت مو برای ترنسجندرها transgender  با استفاده از تکنیک های جراحی و تکنولوژی همانند سایر روش های ترمیم و یا پیوند مو انجام می شود. با این حال ، پیوند موی ترنسجندرها (transgender) نیاز به بالاترین سطح هنرمندی ، مهارت فنی ، و درک کامل از خصوصیات مردانه و زنانه صورت دارد.

 

کاشت موی مردانه به زنانه ترنسجندرها  (MTF)

کاشت موی مردانه به زنانه ترنسجندرها (MTF)

کاشت موی مردانه به زنانه ترنسجندرها  (MTF) متمرکز بر تفاوت های خط رشد مو و همچنین مبارزه با اثرات طاسی الگوی مردانه است.  کاشت موی مردانه به زنانه ترنسجندرها،  خط موهای ترنسجندرها را پایین تر می آورد و  خط موی مردانه را به شکل زنانه تر تبدیل می کند. به صورتی که فرم چهره مردانه  را هم به فرم چهره زنانه درمی آورد.

این نکته برای ترنسجندهایی که می خواهند از طریق کاشت مو ، فرم زنانه به صورت خود بدهند خیلی مهم است.   چون می خواهند طاسی الگوی مردانه را در چهره خود حذف کنند که می تواند منجر به تشدید روند و ریزش مو می شود.

اگر درمان هورمونی تجویز شود ، کاشت مو می تواند ثبات پیدا کند و بالقوه بهبود یابد. در مورد سایر درمان های پزشکی  برای حفظ موهای موجود در طول مشاوره با شما صحبت می شود.  بسیاری از افراد ترنسجندر MTF  علاوه بر کاشت مو ، به کاشت ابرو هم علاقه نشان می دهند تا ظاهرشان بیشتر شبیه به زنان بشود.

 

کاشت موی مردانه به زنانه ترنسجندرها  (FTM)

کاشت موی مردانه به زنانه ترنسجندرها (FTM)

کاشت موی مردانه به زنانه برای ترنسجندرها (FTM) ، در اغلب موارد زنان ترنسجندر transgender به دنبال ظاهر مردانه تر می گردند.  این را می توان با پیوند موهای صورت به منظور ایجاد و یا تقویت ریش و سبیل و حتی خط ریش انجام داد.

جراحی کاشت مو برای ترنسجندرها می تواند در بخش های کوچکی از بدن هم مانند منطقه سینه و شکم معمولاً برای FTM Transgender انجام شود.  جراحی کاشت ریش و پیوند مو  برای افرادی که از زن به مرد منتقل می شوند ، سال هاست که با موفقیت انجام می شود.

 

حرفه ای بودن ، مهربان بودن و محرمانه بودن

علاوه بر دستیابی به نتایج طبیعی ، افراد ترنسجندر می توانند اطمینان داشته باشند که حریم خصوصی شان حفظ می شود و در یک محیط محبت آمیز کاشت مو انجام می شود.   ما به شما خوش آمد می گوییم و آماده ایم تا برای رسیدن به اهداف زیبایی تان به شما کمک کنیم.

لیزر موهای زائد برای افراد تراجنسیتی، ترنسجندر یا ترنس

پیوند مو در افراد ترنسجندر به منظور بهبود ظاهر آنها صورت می گیرد.

 

کاشت مو برای تبدیل فرم موی مردانه به زنانه  

کاشت مو برای تبدیل فرم موی مردانه به زنانه

الگوی ریزش مو در مردان ، الگوی خاصی است با کاراکتر مردانه .  اگر فردی را با این نوع از ریزش مو ببیند ، فوری متوجه می شوید که او یک مرد است .  در مورد بانوان نیز همینطور است.

علامت مشخصه ریزش مو در مردان کم پشت شدن و نازک شدن موهای تاج سر است.  که نمی توانید آن را پنهان کنید.  به خصوص وقتی که باد می آید و یا در زیر باران خیس می شوید ، حتی پودرهای پوشاننده و ضخیم کننده های مو مانند Nanogen واقعاً کمک نمی کند.

البته که ریزش مو در تاج سر را می توانید بپوشانید.  مثلاً می توانید مدل موی تان را عوض کنید ، یا کلاه بر سرتان بگذارید و یا حتی هرپیس اسفاده کنید.

اما بهترین روش برای این رفع این مشکل کاشت مو است.  به خصوص اگر خط موها در پیشانی بالا رفته باشد.

اکثر افراد ترنسجندر transgender  معمولاً داروهایی مانند استروژن و همچنین آنتی آندروژن ها  antiandrogens  مانند سایپروتون استات مصرف می کنند.

اگر چه بسیاری از پزشکان بر این باورند که مصرف این داروها به تنهایی برای جلوگیری از ریزش موهای مردانه کافی است ، اما در واقع این لزوماً درست نیست. هورمون ها دینامیک پیچیده ای دارند و تستوسترون ، استروژن و دی هیدروتستوسترون (DHT) به هم شبیه هستند.  و  این دی هیدروتستوسترون (DHT)  است که به شدت باعث طاسی الگوی مردانه می شود.

بنابراین اگرچه تستوسترون کمتر تولید می شود ، اما هنوز هم این احتمال وجود دارد که دی هیدروتستوسترون (DHT)  کافی برای تولید MPB بیشتر وجود داشته باشد.  و برای مسدود کردن DHT   استفاده از داروهایی مانند Finasteride فیناستراید ، Propecia  پروپشیا و اوودارت Avodart  مورد نیاز است. مصرف این داروها ممکن است به رشد مجدد موها کمک کند.

 

دارو برای تبدیل فرم موی زنانه به مردانه   

دارو برای تبدیل فرم موی زنانه به مردانه

برای تبدیل فرم موی زنانه به مردانه در اغلب موارد کافی است برای فرد ترنسجندر مورد نظر تستوسترون تجویز شود.  در این صورت مشخصات مردانه مانند رشد ریش ، تغییر در ذخیره چربی ها ، رشد ماهیچه ها و الگوی ریزش موی مردانه را تجربه خواهید کرد.

زنان ژن MPB  را حمل می کنند ، حتی اگر دچار ریزش مو نشوند.  به این دلیل است که ترنسجندرهایی که می خواهند مرد بشوند نیاز به تستوسترون بیشتری دارند که در اکثر زنان به اندازه کافی تولید نمی شود.

با این حال ، اگر آندروژن های اضافی برای فرد ترنسجندر تجویز شود ، به سطح مورد نظر می رسند.    برخی از ورزشکاران زن  به طور غیرقانونی آندروژن های اضافی مصرف می کنند.   و زنانی هم که می خواهند تغییر جنسیت بدهند و مرد بشوند ، آن را مصرف می کنند.  اگر افراد ترنسجندر  MPB را نمی خواهند ، می توانند فیناستراید مصرف کنند.  اگرچه باید توجه داشته باشید که  DHT یک آندروژن بسیار قوی می باشد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!