فیلر موی سر | هیر فیلر | بهترین مرکز زیبایی پوست و مو در تهران

فیلر موی سر 

داشتن موهای سالم و پرپشت آرزوی همه افرادی است که دچار شکنندگی، ضعف یا ریزش مو شده اند. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، رسیدن به این آرزو خیلی هم غیرممکن به نظر نمی‌رسد.
فیلر موی سر با احیا و تقویت سلول های پوست سر، گردش خون در این ناحیه را افزایش می دهد و با تحریک رشد مو و فولیکول آن از ریزش مو پیشگیری می کند. با ما همراه باشید تا فرایند درمانی، مراقبتهای بعد از تزریق هیرفیلر، مزایا و عوارض این روش درمانی را بدانید.

فیلم تزریق فیلر مو  dr.cyj

علل ریزش مو

ریزش مو یکی از شایع‌ترین مشکلات پوست و مو در دنیا است. دلایل این مشکل متنوع هستند. گاهی از مسائل ژنتیکی نشأت می‌گیرند و گاهی هم ناشی از بیماری‌ها و اختلالات مختلف‌اند؛ به همین دلیل داروهای موجود برای همه‌ی افراد موثر نیستند. درمان روتین ریزش مو استفاده از ماینوکسیدیل موضعی و داروی خوراکی فیناستراید است. این دو برای نیمی از مصرف‌کنندگان تا حد خوبی موثرند و در نیمی دیگر، تاثیر چندانی ندارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلر مو چیست

فیلر مو چیست؟

یکی از راه ‌های درمانی توصیه شده به افرادی که دچار ریزش مو شدید و کم ‌پشتی مو هستند، تزریق فیلر موی سر برند DR.CYJ است. فیلر مو که نوعی ماده تزریقی است، بر پایه یک ترکیب پپتیدی و نوعی خاص از هیالورونیک اسید، جهت تحریک رشد، ترمیم مو و پوست سر طراحی شده است.

هیر فیلر ساخت کجاست؟

فیلر موی سر DR.CYJ که منجر به کاهش ریزش مو می ‌شود، محصول ۱۳ سال تلاش بخش R&D کمپانی لابراتوار Caregen کره جنوبی است. این کمپانی در سال ۲۰۱۶ این محصول موفق را روانه بازار کرد.

این روش درمانی مبتنی بر پپتید-اسید هیالورونیک، موی درون فولیکول ‌ها را تقویت کرده و با توجه به پژوهش ‌های بالینی انجام‌ شده، موها را ضخیم ‌تر و قوی ‌تر می ‌کند.

مواد تشکیل دهنده فیلر مو

فیلر مو دارای ترکیباتی غنی و تقویت کننده می باشد که شامل 7 پپتید بصورت زیر می باشد.

1. هیالورونیک اسید: رطوبت رسانی ریشه مو، تحریک فیبروبلاست ها برای داشتن موهای نرم و با لطافت

2. دکاپپتید18 (deca peptide 18): موجب تحریک سازی پوست برای تشکیل فولیکول جدید می گردد، که موجب افزایش ضخامت و رشد موهای جدید در نواحی خالی شده

3. دکا پپتید 10 (deca peptide 10): رساندن مواد تقویتی به پوست و رشه مو

4. اکتا پپتید 11 (octa peptide 11): باعث تحریک ریشه مو برای کلاژن سازی و افزایش نرمی مو می شود. همچنین سبب افزایش ضخامت مو و کمک به رشد موهای از بین رفته می گردد.

5. اکتا پپتید 2 (octa peptide 2): محافظت از سلول های مو در برابر عوامل آسیب زا مانند استرس، اشعه خورشید، آلودگی و…

6. اولیگو پپتید 54 (oligo peptid 54): توقف ریزش مو و طولانی تر کردن فاز رشد مو

7. اولیگو پپتید 71 (oligo peptide 71): سبب محافظت از رنگدانه های مو و جلوگیری از سفیدی مو می شود و در کنار اولیگو پپتید 54 می تواند از ریزش مو جلوگیری نماید.

آیا تزریق فیلر موی سر درد دارد

آیا تزریق فیلر موی سر درد دارد؟

روند درمان ریزش مو و تقویت موها با فیلر موی سر 

برای انجام این روش درمانی به بیهوشی نیازی نیست. در صورت تمایل بیمار می ‌توان برای کاهش درد از ژل مسکن موضعی استفاده کرد. این ژل نباید بیشتر از سی دقیقه روی محل مورد نظر باقی بماند. پزشک با استفاده از روش تزریقی میکرو اَلیکوت (سری تزریق‌های خطی بسیار ریز) هر ۰.۲ تا ۰.۴ سانتی‌ متر حدود ۰.۰۲ تا ۰.۰۵ میلی‌ لیتر از ماده را درون پوست تزریق می کند. حدود یک سانتی‌ متر بین هر خط فاصله نیاز است. تزریق حدود یک میلی ‌لیتر از فیلر موی CYJ برای درمان تقریبا یک کف دست از پوست سر کافی است. 
به منظور انتقال برابر محصول در همه نقاط و کاهش درد؛ در روند انجام درمان و پس از آن کمی پوست را ماساژ دهید.

توصیه می‌شود علاوه بر تکمیل دوره درمانی با فیلر موی DR.CYJ به منظور بازیابی فولیکول‌ های مو و پوست سر از محلول تقویت‌ کننده موی Pelo Baum هم به صورت روزانه، در خانه استفاده کنید. این لوسیون تسکین ‌دهنده را باید دو بار در روز روی پوست سر ماساژ دهید (صبح و عصر) و به مدت سه ساعت صبر کنید تا لوسیون استفاده ‌شده کاملا در پوست نفوذ کند.

نحوه عملکرد فیلر موی DR.CYJ

فیلر موی DR.CYJ حاوی ۷ پپتید انحصاری است که در روند رشد مجدد مو بسیار تاثیرگذار است.
این فیلر گردش خون را در پوست سر بهبود می‌ بخشد و برای ترمیم و رشد مجدد مو های تقویت ‌شده به فولیکول ‌ها کمک می کند.
نکته: تزریق فیلر مو، تنها در صورت زنده بودن فولیکول مو تاثیر گذار است. موهای نواحی طاس قادر به رشد مجدد نخواهند بود. مرگ فولیکول های مو قابل ترمیم نیست.

تعداد جلسات تزریق فیلر موی سر

مشکلات مربوط به مو و بدن هر فرد با فرد دیگر متفاوت است؛ به همین دلیل نوع واکنش هر شخص به درمان نیز با دیگری فرق دارد. بیشتر مراجعین تنها به ۴ جلسه با ۲ هفته فاصله بین هر کدام نیاز دارند. پس از این مدت نیز می توان جلسات درمانی را تکرار کرد.
با گذراندن جلسات درمانی سیستم گردش خون تحریک شده و فولیکول ‌های مو تقویت می ‌شوند؛ به این ترتیب سرعت رشد، ضخیم شدن و سر زنده شدن دوباره مو ها افزایش می ‌یابد.

تحقیقات نشان داده است که پس از گذشت ۸ هفته، میزان تراکم موها به طور میانگین حدود ۲۲.۳% افزایش یافته و ضخامت موها نسبت به قبل از درمان، حدود ۲۶% افزایش داشته است (بر حسب (۱/cm ²)).

نتایج هیرفیلر

اثرات فیلر مو پس از چه مدت پدیدار می شوند؟

اثرات این فیلر را می توان در حین فرایند درمان مشاهده کرد. در این مدت، ریزش موها به آرامی متوقف شده و تار های جدید با ضخامت و سلامت بهتر رشد می کنند.
نتایج درمانی فیلر مو حدود یک سال است. ممکن است نیاز باشد این روش درمانی در طول این مدت زمان یک ساله یا پس از آن باز هم تکرار شود.

در موارد شدید که آسیب‌دیدگی موها باعث ریزش مو می‌شود، متخصصان راهکارهای درمانی دیگری مانند مزوتراپی مو را پیشنهاد می‌کنند. در نظر داشته باشید که هر آسیب‌دیدگی مو و هر ریزش مویی به دلیل عوامل خاصی به وجود می‌آید، به همین دلیل برای در نظر گرفتن راهکارهای درمانی موثر بهتر است به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

نتایج فیلر موی سر

در ۹۰ درصد از مراجعین بعد از ۴ جلسه‌ی درمانی ریزش مو متوقف می‌شود و بعد از ۳ ماه شاهد رشد دوباره‌ی موهای خود خواهید شد. معمولاً هیرفیلر برای مراجعین جوان‌تر، موثرتر است.

تفاوت فیلر مو با مزوتراپی

فیلم مزوتراپی مو

تفاوت فیلر مو با مزوتراپی

مزوتراپی مو ماده ای تزریقی است که ویتامین ها، آنزیم‌ها و املاح مورد نیاز برای رویش و تقویت موها را دارد. داروی مزوتراپی یا کوکتل مزوتراپی به کمک یک سوزن به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. از این روش برای تقویت مو، ابرو و جوانسازی و رفع ایرادات پوستی استفاده می‌شود.
هیر فیلر یا فیلر مو ماهیتش بین مزو و فیلر است و بیشتر آب اطراف کنار ریشه های مو را بیشتر می کند. ترکیب همزمان مزوتراپی مو و هیر فیلر باعث می شود وقتی آب کنار فولیکول های مو بیشتر است مواد مزوتراپی بهتر جذب شوند.

اگر ریزش خیلی زیاد باشد ممکن است پزشک همزمان با مزوتراپی چند جلسه هم هیرفیلر تجویز کند.  البته اینکه کدام یک مناسب تر است به تشخیص پزشک بستگی دارد.

مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو

  • تا ۲۴ ساعت بعد از جلسه‌ی درمانی از ماینوکسیدیل، داروهای تقویت مو، مواد آرایشی و حالت دهنده‌ها استفاده نکنید.
  • تا ۸ ساعت بعد از مزوتراپی سر خود را نشویید و دوش نگیرید. از روز سوم می‌توانید حمام بروید. در هفته‌ی اول بیش از ۱۵ دقیقه در حمام نمانید و از آب گرم استفاده نکنید. این موارد می‌توانند باعث کبودی شوند.
  • تا دو روز بعد از جلسه‌ی درمانی ورزش نکنید. ورزش باعث تعریق و خروج محلول مزوتراپی از پوست می‌شود.
  • آب و مایعات فراوان بنوشید.
  • اگر در پوست خود برآمدگی‌هایی مشاهده کردید، احتمالاً به این معنی است که نسبت به محلول مزوتراپی حساسیت داشته‌اید. در این صورت با پزشک خود تماس بگیرید.

آیا هیرفیلر در درمان ریزش موی ارثی موثر است؟

هیرفیلر یا فیلر مو، مزوتراپی و پی آر پی برای درمان ریزش موی ارثی تاثیر چندانی  ندارند، اما روند ریزش مو را کندتر می کنند. راهکاری برای جلوگیری و درمان قطعی ریزش موی ارثی و هورمونی وجود ندارد، اما استفاده از داروهایی مانند ماینوکسیدیل و یا داروهای آنتی آندروژن می تواند ریزش مو را کنترل کرده و کمی روند آن را کندتر کند. البته استفاده از هر دارویی نیازمند معاینه و تجویز توسط پزشک متخصص است. جهت درمان ریزش موی ارثی چون برگشت پذیر نیست، کاشت مو پیشنهاد می شود.

قیمت فیلر موی سر

قیمت فیلر موی سر چقدر است؟ 

 هزینه‌ی هیرفیلر یا پرکننده ی مو با توجه به برند آن متفاوت است. قیمت تمام شده به تعداد جلسات درمانی و دوز داروی تزریقی بستگی دارد. در جلسه‌ی مشاوره تمامی نکات مهم برای شما توضیح داده خواهد شد و پزشک با معاینه‌ی پوست سر شما، تعداد جلسات، تزریق‌ها و هزینه‌ی دقیق را به شما اعلام می‌کند.

چه کسانی نمی‌ توانند از روش درمانی فیلر موی سر بهره برند؟

۱- مردان و زنانی که شدیدا به اسید هیالورونیک حساسیت دارند.

۲- زنان باردار یا شیرده

۳- افرادی که دارو های ضد انعقاد خون مصرف می‌ کنند.

۴- مردان و زنانی که مشکلاتی در سیستم ایمنی بدن خود داشته یا تحت درمان ‌هایی هستند که با سیستم ایمنی بدنشان سر و کار دارد.

۵- افرادی که دچار التهاب پوست سر هستند.

تزریق فیلر مو برای چه کسانی مناسب است؟

  • مردان و زنانی که از ریزش مو (بدون زخم) رنج می‌برند.
  • مردان و زنانی که در هر سنی دچار نازکی و ضعف مو شده‌ اند.
  • افرادی که دچار ریزش موی شدید هستند.
  • مردان و زنانی که قصد دارند شانس دوام کاشت موی خود را افزایش دهند.
  • بیماران دچار ریزش مو که قصد دارند به منظور تاثیر بیشتر، این روش درمانی را با روش ‌های درمانی دیگر ترکیب کنند.

مزایای فیلر موی سر

مزایای فیلر موی سر

  • جلوگیری از ریزش مو
  • تحریک رشد دوباره مو: تحریک رشد مو: فیلر مو با فعال کردن سلول ‌های بنیادی که منجر به رشد مو در فاز رشد سیکل مو می‌ شود، تاثیر مثبتی روی روند رشد مو دارد.
  • افزایش تراکم و ضخامت مو
  • تقویت فولیکول ‌ها و سلول ‌‌های مو: این ترکیب فیلر مو با تحریک ریشه مو و تغذیه آن ‌ها منجر به تشکیل فولیکول ‌های موی سالم ‌تری می ‌شود.
  • تحریک گردش خون و آب‌ رسانی پوست سر

عوارض فیلر موی سر

ممکن است فرد پس از درمان، در ناحیه تزریق شده دچار قرمزی، تورم، لخته شدن خون، خارش و دردی خفیف (درد کوتاه و گذرا) شود. معمولا این موارد تا ۷۲ ساعت بعد از بین می ‌روند.
همچنین داشتن حساسیت به هر کدام از عناصر تزریق ‌شده در برخی از مراجعین ممکن است ایجاد شود.
اگر هر کدام از عوارض جانبی عنوان‌ شده بیشتر از یک هفته مشاهده شود؛ باید به پزشک اطلاع داده شود.

درمان سریع ریزش مو

نتیجه گیری

تزریق فیلر موی سر به پیشگیری از ریزش مو، احیای دوباره مو و مراقبت از پوست سر کمک می کند.  با این که فیلر مو در رفع مشکلات مو تاثیر مثبت دارد اما افراد باید با مراجعه به پزشک از علت زمینه ای ریزش موی خود مطلع شوند. 

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی کلیه خدمات زیبایی با بهترین مواد و بهترین متد و تکنولوژی روز دنیا توسط متخصصان مجرب در زمینه پوست و مو انجام می شود. این مرکز از کمپانی های اصل وارد کننده ی برندها که مستقیما با کشور سازنده در ارتباط هستند خریداری می کند. ما خدمات خود را تضمین شده ارائه می دهیم و مهم ترین هدف ما رضایت مراجعین می باشد. 
اگر از کم پشتی و ریزش مو رنج می برید همین حالا برای رزرو نوبت اقدام کنید.

دریافت نوبت برای مشاوره رایگان

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!