تجربه مزوتراپی مو نی نی سایت

تجربه مزوتراپی مو نی نی سایت

داشتن موهای پرپشت و بلند برای خانم ها بسیار لذت بخش است، زیرا موی بلند تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی دارد تا جایی که فرد را می تواند چند سال جوان تر یا چند سال پیرتر نشان دهد!
آیا شما هم به‌دنبال داشتن موهایی براق، پرپشت و درخشان هستید. در این مطلب قصد داریم به بررسی مزوتراپی مو که یکی از روش‌های درمانی ریزش مو، تقویت مو، پرپشت شدن و ضخیم شدن مو است بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا تجربه مزوتراپی مو دوستان را بخوانید و علل رضایت و یا عدم رضایت آن ها را بدانید. 

تجربه مزوتراپی مو

تجربه من از درمان مزوتراپی موی سر

اولین نکته اینه حتما پیش پزشک متخصص پوست مو برید نه اون پزشک عمومی که دوره دیده. من ریزش مو هورمونی داشتم و در کنار مزوتراپی مو که انجام دادم، محلول ترکیبی برام تجویز کرد که اونم موثره در کنار مزو و یه سری ویتامین مکمل ها. خلاصه ریزش مو کمتر میشه ولی مشکلش اینه دایمی نیست و برمیگرده و باید سالی یکبار تمدید بشه. البته ریزش موی من هورمونیه بخاطر همین سالی یکبار بعد از اتمام درمان باید برم تزریق

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان آلوپسی آندروژنیک با تجربه مزوتراپی مو

به طور کلی ریزش مو به دسته‌ ی دائمی و موقت تقسیم می‌شود. ریزش مو دائمی به دلیل عوامل ارثی یا بیماری آلوپسی آندروژنیک رخ می‌ دهد که فرد دچار طاسی شده و درمان آن کمی دشوار است و در بسیاری موارد مزوتراپی اثری ندارد. اما ریزش مو موقت به خاطر استرس، تغییر فصل یا کمبود مواد معدنی و مغذی اتفاق می افتد و درمان آن سریعتر و راحتتر است. البته اگر به موقع درمان نشود سبب طاسی و کچلی می شود. در این گونه موارد مزوتراپی مو برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش آن بسیار پرکاربرد است.

برای درمان ریزش مو زنان، ابتدا بهتر است با مراجعه به پزشک متخصص علتی که باعث ریختن موها می شوند را بدانیم و سپس بهترین راه درمان آن را انتخاب کنیم.

فیلم مزوتراپی مو

مزوتراپی مو در خانه

سبوس برنج بگیر با آب داغ خیس کن بزار بمونه چند ساعت بعد صاف کن داخل ابش دو سه تا قرص مخمر یا پودر مخمر بریز نیم ساعت بمونه بعد داخل حمام موهاتو که شستی و تمیز شد این محلول رو به کل موهات بزن و کف سرت به صورتتم بزن خوبه ده دقیقه یه ربع بمونه بعد با آب خالی آبکشی کن قشنگ همون اول حس’میکنی موهات خیلی تمیز شده کف سرت انگار نفس میکشه یه حس خوبی میده واقعا معجزه میکنه من موهام ریخته بود دراومد هفته ای سه بار بزن بعدشم که خوب شد بازم بزن هفته ای یبار حداقل 

تبادل نظر در مورد مزوتراپی مو

مزوتراپی خیلی تاثیر داره روی رشد و تقویت موی سر من که خیلی راضیم از وقتی که تزریق کردم دیگه ریزش مو زیادی ندارم.  برای من ۸ جلسم تموم شد برای من کف سرم مشخص بود الان بهتر شده ۷۰ درصد ولی اونطور که خیلی پرپشت بشه هنوز نشده ریزشم ندارم
البته در کنارش محلول و قرص ویتامین مکمل باید استفاده کنی من محلول بهم داده اما فقط ماینو نیست کتوکنازول و چندتا ماده دیگه باهاش ترکیبه مکمل هم باید بخوری

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی، از برندهای معتبر استفاده می شود تا مزوتراپی مو به بهترین نحو برای مشتریان انجام می شود.

درمان سریع ریزش مو با مزوتراپی

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی ماده ای است که ویتامین ها و املاح مورد نیاز برای رویش و تقویت موها را تامین می کند. در این روش، داروی مزوتراپی مو توسط سوزن‌های بسیار ریز، به لایه میانی پوست سر (مزودرم) تزریق می‌شود. با تزریق مستقیم ویتامین‌ها و مواد مغذی به فولیکول‌های مو علاوه بر جلوگیری از ریزش مو پس از مدتی شاهد رشد بیشتر موها و افزایش ضخامت آنها خواهید بود. 

تفاوت هیرفیلر و مزوتراپی مو

هیر فیلر ماهیتش بین مزو و فیلر است و بافت آب اطراف ریشه های مو را بیشتر می کند و ترکیب همزمان مزو و هیرفیلر باعث می شود وقتی آب کنار فولیکول های مو است مواد مزو بیشتر و بهتر جذب پوست سر شوند و اینکه هیر فیلر چه زمانی باید استفاده شود کاملا بسته به نظر پزشک دارد یعنی اگر ریزش موی شدید دارید ممکن است همزمان با مزو هیرفیلر هم استفاده شود. 

مزوتراپی اصل و تقلبی

اگر مرکز معتبر را انتخاب کنید قطعا آن مجموعه از برندهای اصل استفاده می کند. مرکز زیبایی پوست ومو شریعتی از کمپانی هایی که با کشور سازنده در ارتباط است خریداری می کند. هیرفیلر ساخت کشور کره جنوبی یکی از بهترین برندهای فیلر موی سر است که در بهترین مرکز مزوتراپی مو توسط پزشکان این مجموعه استفاده می شود.

عملکرد مزوتراپی چگونه است؟

در روش مزوتراپی، از ترکیبات دارویی به خصوصی استفاده می‌شود تا کمبودهایی که در بدن وجود دارند و موجب ریزش مو شده‌اند برطرف شوند. این ترکیبات به تقویت جریان خون در رگ‌های پوست سر و تغذیه فولیکول‌های مو کمک می‌کنند.
لازم به ذکر است که داروی مورد استفاده و همچنین میزان محلول مورد نیاز برای تزریق، در هر جلسه با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است.

هدف از مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو با هدفی متفاوت از کاشت (پیوند) مو انجام می‌شود. اکثر افرادی که به سراغ کاشت مو می‌روند، از ریزش موی بسیار شدید رنج می‌برند. این در حالی است که مزوتراپی به عنوان یک روش تقویتی استفاده می‌شود و حتی افرادی که دارای موهای سالم هستند نیز می‌توانند از این روش برای پیشگیری و مراقبت از موهای خود بهره ببرند.

با انجام مزوتراپی، فولیکول‌هایی که هنوز وارد چرخه رشد نشده‌اند فعال می‌شوند و در نتیجه رشد مو بیشتر می‌شود. البته این به معنی افزایش چشمگیر تعداد تارهای مو در سر نیست. در صورتی که با ریزش موی بسیار شدید و طاسی مواجه هستید احتمالا مزوتراپی برای شما موثر نخواهد بود.

فواید مزوتراپی مو

درمان ریزش مو با مزوتراپی چقدر موثر است؟

در حقیقت مزوتراپی بیشتر برای افرادی مناسب است که موهای کم‌پشت و ریزش موی خفیف اما دائمی دارند. در ضمن مزوتراپی می‌تواند ریزش مو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. اما انتخاب بهترین مواد مزوتراپی مو در گرفتن نتیجه بی تاثیر نیست.

تعداد جلسات مزوتراپی مو

تعداد جلسات توسط پزشک و با توجه به شرایط شما و میزان پاسخ‌دهی پوست شما به درمان تعیین می‌شود. در حالت کلی، تعداد جلسات مزوتراپی مو بسته به شرایط هر فرد متفاوت است و معمولا تعداد جلسات موردنیاز بین ۸ تا ۱۵ جلسه متغیر است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، احتمالا به چندین جلسه احتیاج خواهید داشت.
فاصله بین جلسات هم کاملا به تشخیص پزشک بستگی دارد. بیشتر اوقات جلسات ابتدایی مزوتراپی مو هر یک هفته یک بار انجام می‌شود. معمولا بعد از ۴ جلسه، فاصله بین درمان‌ها بیشتر می شود و جلسات با فاصله دو هفته و پس از مدتی به‌ صورت ماهانه انجام می شود.

درمان آلوپسی آندروژنتیک

نقش مزوتراپی در ریزش موی مردانه

آلوپسی آندروژنتیک (AGA) متداول ترین نوع آلوپسی است. استفاده از فیناستراید خوراکی و ماینوکسیدیل موضعی و اخیراً دوتاستراید داخل پوستی برای درمان آن تأیید شده است. در این بیماران مزوتراپی که حاوی ماینوکسیدیل، فیناستراید، بیوتین و D-panthenol است تاثیر قابل توجهی در تراکم و ضخامت مو دارد. 

آیا مزوتراپی مو درد دارد؟

معمولا پزشک برای کاهش درد از بی‌حس‌کننده موضعی یا تزریقی روی ناحیه پیشانی استفاده می‌کند.
به طور کلی اگر این روش درمانی به شیوه درست انجام شود دردناک نیست، در واقع درد آن قابل تحمل است و آزاردهنده نیست. 

بهترین داروی مزوتراپی مو ساخت کدام کشور است؟

در حال حاضر بهترین و پرطرفدارترین محلول‌های مزوتراپی تولید کشورهای آمریکا و کره هستند. محلول‌های مزوتراپی ساخت آمریکا با کیفیت‌تر و معتبرتر هستند و به همین خاطر هزینه بالاتری هم دارند. در بیشتر موارد علت تفاوت هزینه جلسات مزوتراپی در کلینیک‌های مختلف، استفاده از برندها و محصولات متفاوت است. طبیعتاً برای بهرمندی از محلول‌های با کیفیت‌تر باید هزینه بالاتری بپردازید.

اما نکته مثبت این است که اکثر پزشکان نمونه‌های کره‌ای داروهای مزوتراپی را نیز تایید می‌کنند. بنابر این می‌توانید با صرف هزینه کمتر و استفاده از محلول‌های کره‌ای هم نتیجه مطلوب را از جلسات مزوتراپی خود دریافت کنید.

بهترین برند مزوتراپی مو

بهترین برند مزوتراپی مو

داروی مزوتراپی مو که به صورت محلول به بازار عرضه می‌شود، توسط شرکت‌های گوناگون خارجی و تحت اسامی و برند‌های مختلف تولید می‌شود. برند مزو مو خیلی مهمه درماهیل کره ای و رویتاکر فرانسوی از برندهای معروف و نام آشنا هستند. تزریق داروی مزوتراپی به تقویت ریشه مو و کاهش ریزش آن کمک می‌کند. 

کوکتل مزوتراپی مو از چه ترکیباتی تهیه می‌شود؟

داروهایی که در مزوتراپی مو به کار می‌روند به دو دسته کلی داروهای خالص و داروهای از پیش مخلوط شده (که آنها را با نام کوکتل نیز می‌شناسیم) تقسیم می‌شوند.

با اینکه کیفیت مواد مزوتراپی و قیمت آنها متفاوت است اما برخی از مواد در همه آنها یکسان است. درصد استفاده از هر ماده، روش ساخت و … باعث برتری یک برند نسبت به دیگری می‌شود و یک برند با بهترین محلول مزوتراپی مو طرفداران زیادی پیدا می‌کند. کوکتل ها بسته به هدف درمان و مورد مصرف، از مواد مختلف تهیه ‌می‌شوند. به طور کلی در بهترین محلول مزوتراپی مو مواد زیر وجود دارد:

  • آمینواسیدها و بیوتین که هر دو از مواد مغذی به شمار می‌آیند: برای تقویت پوست سر با افزایش خون رسانی و مقابله با خشکی موها
  • ویتامین B5 جهت جلوگیری از ریزش مو
  • گلوکونات آهن برای افزایش خون رسانی و کنترل هورمون ریزش مو
  • فیناستراید برای کنترل هورمون‌های ریزش مو بخصوص ریزش مو با الگوی مردانه
  • تارین جهت بازسازی پوست سر و جلوگیری از ریزش موها
  • پروکائین و استیل هگزاپپتاید-۳ جهت افزایش خون رسانی و تقویت ریشه موها
  • ویتامین سی و انواع مواد احیا کننده و بازسازی کننده

BCN Cocktails اسم آمپول مزوتراپی مو

کوکتل‌ها از بهترین انواع داروهای مزوتراپی مو هستند و از ترکیب مواد مفیدی که برای رفع ریزش مو مناسب هستند تهیه می‌شوند. این کوکتل‌ها می‌توانند هم به تنهایی در درمان ریزش مو به کار روند و هم می‌توانند با سایر محصولات BCN کلاسیک و BCN کوکتل مورد استفاده قرار گیرند. این کوکتل‌ها در آمپول‌های ۱۰ میلی لیتری عرضه می‌شوند و ترکیب آنها با مواد دیگر فعال بسیار راحت است.

سوالات رایج مزوتراپی

آیا مزوتراپی فقط مختص مو است؟

خیر. مزوتراپی در حوزه پوست و مو و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربردهای مزوتراپی عبارتند از:
  • آکنه
  • اسکار
  • ترک های پوستی
  • لک های پوستی
  • رفع تیرگی دور چشم
  • رفع ضایعات پوستی
  • رفع سلولیت و لاغری
  • روشن سازی پوست کدر
  • جوانسازی و رفع چین و چروک صورت

 اسم آمپول مزوتراپی مو

آیا داروی مزوتراپی با سایر محلول‌های درمانی ریزش مو تداخل می‌کند؟

در بیشتر موارد داروهای مزوتراپی مو تداخلی با سایر محلول‌هایی که به صورت موضعی برای پوست سر استفاده می‌شود ندارد. با این حال، توصیه می‌کنیم حتماً در این باره با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز، استفاده از سایر محلول‌های درمانی در طول دوره مزوتراپی قطع شود.

آیا بعد از یک دوره مزوتراپی تأثیر آن را خواهم دید؟

برای اینکه بتوانید از دوره مزوتراپی خود بهترین نتیجه را بگیرید باید صبور باشید. بسیاری از افراد بعد از یک دوره مزوتراپی نتیجه دلخواه خود را می‌گیرند. اما گاهی نیز کم‌پشتی و ریزش مو با یک دوره درمان به طور کامل برطرف نمی‌شود. در این موارد به تشخیص پزشک متخصص، لازم است درمان را یک تا دو بار در سال تکرار کنید.

هزینه مزوتراپی مو

  • تعداد جلسات
  • میزان مواد تزریق‌ شده
  • وسعت ناحیه تحت درمان
  • دستمزد پزشک و امکانات و خدمات کلینیک

موارد ذکر شده در هزینه نهایی مزوتراپی مو بسیار تاثیر گذار است.

مراقبت‌های بعد از مزوتراپی مو نی نی سایت

  • تا ۲۴ ساعت بعد از جلسه‌ی درمانی از ماینوکسیدیل، داروهای تقویت مو، مواد آرایشی و حالت دهنده‌ها استفاده نکنید.
  • تا ۸ ساعت بعد از مزوتراپی سر خود را نشویید و دوش نگیرید. از روز سوم می‌توانید حمام بروید. در هفته‌ی اول بیش از ۱۵ دقیقه در حمام نمانید و از آب گرم استفاده نکنید. این موارد می‌توانند باعث کبودی شوند.
  • تا دو روز بعد از جلسه‌ی درمانی ورزش نکنید. ورزش باعث تعریق و خروج محلول مزوتراپی از پوست می‌شود.
  • آب و مایعات فراوان بنوشید.
  • اگر در پوست خود برآمدگی‌هایی مشاهده کردید، احتمالاً به این معنی است که نسبت به محلول مزوتراپی حساسیت داشته‌اید. در این صورت با پزشک خود تماس بگیرید.

عوارض مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یکی از موثرترین و ایمن‌ترین روش‌های درمان ریزش مو و تقویت ریشه مو بدون عوارض جانبی است.
گاهی پوست سر دچار التهاب شده و ناحیه‌ی تحت درمان به محلول مزوتراپی واکنش نشان می‌دهد. این عوارض نادر هستند و معمولاً خیلی زود برطرف می‌شوند. در صورت نیاز، پزشک ترکیب محلول مزوتراپی را تغییر خواهد داد که دیگر دچار این واکنش منفی نشوید.

ریزش مو بعد از مزوتراپی نی نی سایت

من چند جلسه مزو کردم. تا انجام می دادم ریزش قطع می شد، اما ولش کردم ریزش شروع شد باز. البته پزشک به من گفت سالی یکبار باید تمدید کنی تا ریزش موهات اصولی درمان بشه. خیلی جلو سرم خالی شده بود یکم جلوی خالی شدنش رو گرفت ولی ریزش موهامو الان فقط هیر تونیک سریتا میزنم دیگه نمیریزه.  توصیه می کنم حتما دوره درمان رو تکمیل کنیدو در یک مرکز پزشکی خوب و با بهترین مواد مزوتراپی مو انجام دهید تا از تجربه مزوتراپی مو خود به خوبی یاد کنید.

بهترین مرکز مزوتراپی مو

تجربه مزوتراپی مو در بهترین مرکز مزوتراپی

بدیهی است که اگر خواستار دستیابی به نتیجه دلخواه و بهترین تجربه مزوتراپی مو هستید باید بهترین کلینیک مزوتراپی مو را انتخاب نمایید.
در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی مزوتراپی با بهترین مواد و بهترین متد و تکنولوژی روز دنیا توسط متخصصان مجرب که در زمینه پوست و مو، از مهارت و تجربه مورد نیاز برخوردار هستند انجام می شود. این مرکز خدمات خود را تضمین شده ارائه می دهد و مهم ترین هدف رضایت مراجعین خود می باشد. همچنین از بهترین برندهای مزوتراپی استفاده می نماید.
اگر از کم پشتی و ریزش مو رنج می برید همین حالا برای رزرو وقت اقدام کنید.

دریافت نوبت برای مشاوره رایگان

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!