چطوری برای کاشت موی طبیعی آماده بشویم | انتخاب بهترین جراح کاشت موی طبیعی

اگر سرتان شوره می زند ، از 3 روز قبل از پیوند مو از .......

کاشت مو یکی از روش های زیبایی مطمئن و مورد استقبال مردم است که معمولاًعوارض جانبی ندارد. با این وجود ، برای اطمینان از اینکه بهترین نتایج را کسب می کنید باید از قبل آماده باشید.

چطوری برای کاشت موی طبیعی آماده بشویم | انتخاب بهترین جراح کاشت موی طبیعی

چطوری برای کاشت موی طبیعی آماده بشویم | انتخاب بهترین جراح کاشت موی طبیعی

اگر موهای تان نازک شده و یا دچار ریزش مو شده اید ، ممکن است روش های مختلفی را برای درمان و متوقف کردن ریزش موهای خود امتحان کرده باشید.

اما اگر ریزش موهایتان شدید باشد یا به درمان پاسخ ندهد ، در این صورت کاشت موی طبیعی یک انتخاب مناسب برای شما می باشد.

کاشت مو یکی از روش های زیبایی مطمئن و مورد استقبال مردم است که معمولاً عوارض جانبی ندارد.  با این وجود ، برای اطمینان از اینکه بهترین نتایج را کسب می کنید باید از قبل آماده باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مراحلی که ممکن است جراح پیوند مو از شما بخواهد قبل از کاشت موی طبیعی انجام دهید عبارتند از :

 

سیگار کشیدن

سیگار کشیدن                            سیگار کشیدن می تواند تأثیر منفی روی روند بهبودی زخم داشته باشد

اگرچه ممکن است شما در مورد عمل کاشت مو نگران باشید و بخواهید با کشیدن سیگار خود را تسکین دهید ، اما این کار برای عمل شما مضر است.

از سیگار کشیدن و مصرف هر گونه دخانیات حداقل یک هفته قبل از پیوند مو باید  اجتناب  شود.   به این دلیل که سیگار کشیدن می تواند تأثیر منفی روی روند بهبودی زخم داشته باشد. و باعث تأخیر در بهبودی شما شود.

 

کوتاه کردن موها

کوتاه کردن موها قبل از عمل کاشت موی طبیعی باعث می شود که جراح بتواند به راحتی به منطقه اهدا کننده دسترسی داشته باشد و گرافت ها را راحت تر برداشته و به سایت دریافت کننده منتقل کند.

 

مصرف الکل

مصرف الکل مانند سیگار کشیدن می تواند روند بهبودی را تحت تأثیر قرار دهد.  بنابراین توصیه می شود قبل از کاشت موی طبیعی از نوشیدنی های الکلی اجتناب کنید.

جراح شما توصیه های لازم را در مورد مصرف نوشیدنی های الکلی به شما می کند.  اما به طور کلی ، حداقل زمانی که باید بین آخرین نوشیدنی های الکلی و جراحی شما باشد یک هفته است.

 

داروها

بعضی از انواع داروها می توانند بر جراحی زیبایی و پروسه بهبودی تأثیر بگذارند. و نباید در مرحله کاشت موی طبیعی مورد استفاده قرار بگیرند.

مصرف آسپرین و هر نوع داروی ضد التهاب باید حداقل دو هفته قبل از پیوند مو متوقف شود.  انواع دیگر داروهایی که نباید استفاده شوند عبارتند از : داروهایی که برای درمان فشار خون بالا و افسردگی  و همچنین رقیق کننده های خون و مسدود کننده های بتا تجویز می شوند.

با این حال ، شما نباید داروهای خود را بدون اطلاع پزشک متوقف کنید.  جراح پیوند مو به شما می گوید که چه داروهایی را می توانید مصرف کنید و کدام داروها می تواند با این روش تداخل  ایجاد کند.

 

مکمل های ویتامین

قبل از کاشت موی طبیعی شما باید در بهترین وضعیت ممکن از سلامتی قرار داشته باشید تا از حداکثر احتمال موفقیت در این روش برخوردار باشید.

با این حال مصرف مولتی ویتامین ها و مکمل ها را باید حداقل دو هفته قبل از پیوند مو متوقف کنید.

 

ماساژ دادن موها

ماساژ دادن موها

ماساژ دادن موها و سر به طور منظم پیش از کاشت موی طبیعی می تواند در روند بهبودی مفید باشد.

کافی است هر روز فقط به مدت 10 تا 30 دقیقه پوست سر خود را ماساژ بدهید.  اینکار به نرم شدن پوست سر و سرعت بیشتر جریان خون کمک خواهد کرد. هر دوی این عوامل برای دستیابی به موفقیت گرافت های موی شما در درازمدت حیاتی هستند.

آماده سازی پیش از کاشت موی طبیعی بهترین فرصت برای به دست آوردن نتایج مطلوب را فراهم می آورد.

 

توصیه های قبل از کاشت موی طبیعی

  • هنگام مراجعه به کلینیک یا مرکز کاشت مو لباس هایی را که باید از سر استفاده کنید ، نپوشید. به جای آن یک لباس که جلو باز باشد بپوشید تا بتوانید به راحتی بدون اینکه با سرتان تماس پیدا کند آن را از تن تان خارج کنید و دوباره بپوشید.     
  • اگر مشکلات پزشکی دارید ، قبل از جراحی حتماً جراح را مطلع کنید. اطلاع رسانی به پزشک در مورد وضعیت جسمی شما قبل از فرآیند پیوند مو لازم است. 
  • اگر هر دارویی مانند آسپرین مصرف می کنید که خون خود را رقیق می کند ، چند روز قبل از درمان و طبق نظر پزشک مصرف آن را قطع کنید.
  • اگر سرتان شوره می زند ، از 3 روز قبل از پیوند مو از شامپوهایی مانند کتوکونازول ، Arcolane ،  Betadine استفاده کنید.
  • قبل از اینکه به کلینک پیوند مو مراجعه کنید حتماً موهای خود را به طور صحیح شستشو دهید. اما قبل از درمان ، از هیچ نوع ژل یا روغن برای موهای خود استفاده نکنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک کاشت موی طبیعی برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار روی موهای تان از کلاه استفاده کنید.
  • چند روز قبل از پیوند مو از سیگار کشیدن و مصرف الکل خودداری کنید.
  • با معده خالی به کلینیک مراجعه نکنید. قبل از درمان یک وعده غذای سبک و زود هضم بخورید.  از مصرف قهوه ، چای ، کافئین و غذاهای تند خودداری کنید. 
  • هنگامی که برای پیوند مو می روید ، بهتر است وسایل گرانبها مانند طلا همراه نداشته باشید.
  • برخی از آزمایشات مانند آزمایش خون ، قند خون و غیره باید قبل از پیوند مو انجام شود و جراح  شما باید جواب آزمایش ها را ببیند.    
  • تمام پروتئین ها و مکمل ها را 7 روز قبل از درمان متوقف کنید.
  • شب قبل از درمان حداقل 6 تا 8 ساعت بخوابید.
  • توصیه می شود حداقل یک نفر از دوستان یا بستگان خود را همراه ببرید.  
  • اگر درمان شما با استفاده از موهای بدن تان انجام می شود ، BHT  ، بهتر است 4 روز قبل از تاریخ جراحی خود ، موی منطقه اهدا کننده (سینه ، تناسلی ، زیر بغل ، پشت و ران) را شیو کنید.
  • اگر موهای تان بلند است لازم است که موهای خود را کوتاه کنید تا پزشک بتواند مناطق دریافت کننده را بخوبی مشاهده کند و پیوند را انجام دهد.  
  • پزشک شما باید از مصرف هر گونه دارو از جمله داروهای دیابت یا سایر داروهای تجویز شده  و همین طور داروهای فشار خون قبل از درمان مطلع شود.
  • شما می توانید در طول عمل جراحی به موسیقی گوش بدهید.
  • برای تغییر وقت چند روز قبل به ما اطلاع بدهید.  

 

انتخاب بهترین جراح کاشت موی طبیعی

انتخاب بهترین جراح کاشت موی طبیعی

انتخاب بهترین جراح کاشت موی طبیعی یکی از وظایف مهمی است که باید توسط بیمار انجام شود.   انتخاب بهترین جراح کاشت موی طبیعی به این معنی که نیمی از راه را با موفقیت طی کرده اید.

کاشت موی طبیعی روشی است که به طور کامل و تنها بستگی به مهارت ، تخصص و دقت جراح و تیم او دارد که عمل جراحی را انجام می دهند.

داشتن تجربه در زمینه کاشت موی طبیعی برای ارائه بهترین عمل جراحی پیوند مو لازم است.

برای جمع آوری اطلاعات در این مورد به سایت های ما مراجعه کنید.   شما می توانید از طریق مراجعه به سایت های مجموعه تهران اسکین جدید ترین مقالات را در باره کاشت موی طبیعی  و انواع روش های پیوند مو و بهترین روش های کاشت مو مطالعه کنید.

این کار به شما کمک می کند تا بتوانید با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه یک متخصص ماهر و باتجربه را انتخاب کرده و پروسه پیوند مو را زیر نظر او انجام دهید.

 

انتخاب بهترین کلینیک کاشت موی طبیعی

انتخاب بهترین کلینیک کاشت موی طبیعی در سال 2012 ، بیش از 300،000 روش ترمیم مو در سراسر جهان انجام شد. اگر شما در جستجوی بهترین کلینیک کاشت مو هستید باید برخی از عوامل مهم را در نظر بگیرید. که عبارتند از:

  • روش های ترمیم مو ،
  • کيفيت کار و کارکنان آموزش دیده و با تجربه ،
  • دیدن نمونه کارها ،
  • اطلاع از هزینه ها ،

سطح تخصص یک کلینیک پیوند مو بستگی به میزان تجربه آنها دارد.  توصیه می شود که شما یک کلینیک ترمیم مو را انتخاب کنید که دارای سال ها تجربه در انجام روش های مختلف ترمیم مو است.

اگر شما در جستجوی بهترین مرکز پیوند مو هستید ، پیشنهاد می شود به کلینیکی مراجعه کنید که بهترین خدمات را برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن به شما ارائه می دهد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

منبع لینک منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!