بهترین سن برای کاشت مو | روش های کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو

برای کاشت مو سن و وضعیت ریزش مو به همراه سابقه خانوادگی ، سلامت پوست سر و سایر عوامل باید مورد توجه همه قرار گیرد

چه سنی برای پیوند موی جوانان مناسب است؟  و  آیا Rogaine یا finasteride یک جایگزین مناسب و اثر گذار برای درمان ریزش موست؟    

بهترین سن برای کاشت مو | روش های کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو

بهترین سن برای کاشت مو | روش های کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو

بهترین سن برای کاشت مو | روش های کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو
بهترین سن برای کاشت مو | روش های کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو

هنگامی که علائم طاسی الگوی مردان در اواخر نوجوانی یا اوایل دهه 20 سالگی ظاهر می شود ، پیوند مو به عنوان یک راه حل مناسب برای ترمیم مو به ذهن می رسد.  اما این سؤال پیش می آید ، “چه سنی برای پیوند موی جوانان مناسب است؟  و  آیا  روگین Rogaine یا فیناستراید finasteride یک جایگزین مناسب و اثر گذار برای درمان ریزش موست؟

از آنجا که هر یک از ما بدن های مختلف و شیمی بدن متفاوتی داریم ، سن مشخصی برای پیوند مو وجود ندارد.  اگر کسی به شما گفت که “سن 25” سن مناسبی است ، حرفش را باور نکنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر جوان هستید و به مرکز کاشت موی ما می آیید ، ما سطح ، درجه و الگوی ریزش موی شما را بررسی خواهیم کرد.   ما تاریخچه ریزش مو از سمت مادری و همچنین از سمت پدری و خانواده شما را بررسی می کنیم و عوامل مختلفی را قبل از هر نوع توصیه بررسی می کنیم.

وقتی کاشت مو روی یک مرد جوان انجام می شود ، موهایی که از ناحیه اهدا کننده گرفته می شوند و معمولاً در قسمت پشت سر قرار دارند ، در مناطقی مانند گیجگاه ها کاشته می شوند. و تا چند سال خوب به نظر می رسند تا زمانی که موهای گیجگاه شروع به عقب نشینی بکند.  و آنچه باقی می ماند موهایی  است که بطور مناسب در بین مناطق طاس توزیع نشده است.

توجه کنید :  اگر در دهه 20 زندگی خود هستید ، بسیار ممکن است که چندین دهه دیگر ریزش مو را در پیش روی خود داشته باشید.

از آنجا که مقدار محدودی مو در سایت اهدا کننده داریم که می شود از آنها برداشت کرد ، بهتر است که وقتی سن تان زیر 35 سال است از همه موهایی که در بخش اهداکننده وجود داره استفاده نکنید.  چون موها باز هم به تدریج می ریزند و برای کاشت مجدد باز هم به مو نیاز خواهید داشت.

حتی بعضی از مردانی که در 40 سالگی پیوند مو انجام می دهند ، با افزایش سن و از دست دادن موها نتایج مشابهی را تجربه می کنند.

بنابراین هیچکس روش صحیح تصمیم گیری در مورد پیوند مو که متناسب با سن باشد را نمی داند.  و حتی با سرچ کردن در اینترنت هم جواب درست را به دست نمی آورید.

برای کاشت مو سن و وضعیت ریزش مو به همراه سابقه خانوادگی ، سلامت پوست سر و سایر عوامل باید مورد توجه همه قرار گیرد.

 

گزینه های درمان ریزش مو که اثر گذار هستند

گزینه های درمان ریزش مو که اثر گذار هستند
گزینه های درمان ریزش مو که اثر گذار هستند

اگر می خواهید واقعاً متوجه شوید که کاندیدای مناسبی برای انجام عمل کاشت مو هستید ، به شما توصیه می کنیم برای ارزیابی ریزش مو به طور خصوصی و محرمانه به مرکز کاشت موی ما مراجعه کنید.

ما میزان و نوع ریزش موی شما را بررسی خواهیم کرد و راجع به راه حل هایی که در زمینه درمان ریزش مو بیشتر به شما کمک می کند ، با شما خصوصی صحبت خواهیم کرد.

مقاله در باره علل ریزش مو را اینجا بخوانید

یکی از این گزینه ها می تواند عمل جراحی کاشت مو باشد ، اما غالباً از دیگر راه حل های ترمیم موی غیر جراحی مانند لیزر درمانی با سطح پایین یا درمان با PRP هم می توان نتایج بسیار خوبی کسب کرد.

اینها روش های درمانی بدون جراحی برای ریزش مو هستند که بسته به شرایط خاص شما می توانند در جلوگیری از پیشرفت ریزش مو ، نازک شدن و ریختن مو مؤثر باشند.

اگر در سن کنونی تشخیص داده شود که کاشت مو بهترین گزینه برای شما است ، پزشک ضمن در نظر گرفتن پیشرفت احتمالی و ریزش بیشتر موها با افزایش سن ، موهای شما ، صورت و سایر عوامل را بررسی می کند.

هدف این است که یک کاشت مو انجام دهید که کاملاً غیر قابل تشخیص برای خانواده ، دوستان و حتی برای خود شما باشد.

مقاله در مورد عوارض کاشت مو را اینجا بخوانید

روش های کاشت مو در مرکز کاشت مو

روش های کاشت مو در مرکز کاشت مو
روش های کاشت مو در مرکز کاشت مو  دیوید بکهام هم مو کاشته

اگر سریع تر به دنبال نتیجه هستید ، راه حل هایی وجود دارد که می تواند به بهبود موها  کمک کند.

در مراکز ترمیم مو از مجموعه تهران اسکین  ، ما انواع مختلفی از روش های بالینی و اثبات شده با پیوند مو و راه حل های ریزش مو را برای زنان و مردان ارائه می دهیم. و می توانیم راه حل هایی را که مناسب نوع ریزش مو شما است ، با شما در میان بگذاریم.

 

کاشت مو و انتقال مو در مردان جوان

3 مارس 2018

آیا کاشت مو گزینه مناسبی برای جوانان زیر 25 سال است؟

کاشت مو برای مردان جوان و به طور کلی در اوایل دهه 20 (یعنی قبل از 23 سالگی) گزینه مناسبی نیست.  البته که کاشت مو در سراسر جهان در مردان جوان 18 تا 22 ساله انجام می شود. با این حال ، فکر نمی کنم ایده خوبی باشد.

 

چرا پیوند مو در آقایان جوان توصیه نمی شود

در تلاش برای جذاب تر دیده شدن ، بسیاری از مردان برای کاشت مو عجله می کنند.  روزی نمی گذرد که در این باره خبری شنیده نشود و یا دیده نشود.  با این وجود ، یکسری موارد وجود دارد که همه جوانان باید در خاطر داشته باشند.

 

  1-ریزش مو متوقف نمی شود و برای همیشه ادامه می یابد

بسیاری از مردان جوان فراموش می کنند که ریزش مو برای همیشه ادامه خواهد یافت.  اگر فردی در سن جوانی دچار ریزش موی ژنتیکی شود ، باید از یک چیز مطمئن باشد که به تدریج شروع به طاس شدن می کند ، مگر اینکه درمان دارویی در نظر گرفته شود.

انجام کاشت مو فرایند ریزش را متوقف نمی کند ، فقط آن را به تاخیر می اندازد.

 

        2- مردانی که در اوایل دهه 20 موهای شان شروع به ریزش می کند ، احتمالاً در دهه 30 و 40 خود الگوهای طاسی پیشرفته ای خواهند داشت.

درک این نکته مهم است که به محض شروع ریزش موی ژنتیکی ، این روند تا آخر عمر ادامه خواهد یافت.  اگر ریزش موهای تان در سن جوانی شروع شود ، احتمال خیلی زیاد است که در دهه 30 ، 40 یا 50 دچار طاسی بشوید.

 چرا پیوند مو در آقایان جوان توصیه نمی شود
چرا پیوند مو در آقایان جوان توصیه نمی شود

      3- مردانی که در اوایل دهه 20 پیوند مو دارند باید در طول زندگی خود برای پیوند های بیشتر آماده شوند

اگر کاشت مو در رده های سنی پایین در جلوی سر انجام شود ، موهایی که به خط مو منتقل می شوند ممکن است مدت طولانی ماندگار باشند.  با این حال ، موهایی که پشت این قسمت قرار دارند ممکن است با ادامه روند طبیعی بریزند.

وقتی کاشت مو در سنین جوانی انجام می شود ، ممکن است در آینده غیر طبیعی به نظر برسد. یک مثال خوب می تواند کاشت مقدار کمی مو یا خط مویی باشد که منحنی کافی ندارد.

در این مورد ، دوباره باید کاشت مو انجام بشود و فاصله ای بین موهای پیوند شده و خط مویی که به طور مداوم در حال عقب نشینی  است ، ایجاد نشود.  به همین دلیل شاید لازم باشد پیوند مو بارها انجام شود.

 

         4-پیش بینی اینکه قبل از اواسط دهه 20 چه تعداد مو در سایت اهدا کننده وجود دارد ، تقریباً غیرممکن است.

اگر انسان تعداد نامحدودی مو در ناحیه “اهدا کننده” برای پیوند مو داشته باشد ، به احتمال زیاد مردان جوان زیادی برای کاشت مو راجعه می کردند.  با این حال ، موهای موجود در ناحیه اهداکننده در قسمت پشت سر از نظر تأمین محدود است.

جوانی که طاس باشد ، ممکن است هیچ مویی برای جابجایی نداشته باشد. (در صورت وجود آلوپسی غیرمنتظره یا DUPA ) شما می توانید تا 8000 واحد فولیکولار را در طول زندگی خود منتقل کنید.

ممکن است تا اواسط دهه 20 سالگی شما مشخص نباشد که آیا این عدد نزدیک به صفر است یا به 8000 نزدیک است.

قبل از اواسط دهه 20 ، باید این نکته را در نظر داشته باشید که این فقط یک حدس است که چگونه می توان از پوست پشت سر استفاده کرد.  با بالا رفتن سن ، خیلی واضح تر می شود که بهترین مکان برای قرار دادن این پیوندها در کجاست.

چرا پیوند مو در آقایان جوان توصیه نمی شود
چرا پیوند مو در آقایان جوان توصیه نمی شود

خلاصه و نتیجه مقاله

قبل از اواسط دهه 20 پیوند مو ایده خوبی برای یک جوان نیست. استثناهایی وجود دارد که به موجب آن ، پیوند مو در 23 یا 24 سال می تواند زندگی را تغییر دهد – اما این موارد استثناهایی نادر است. در بیشتر موارد ، من توصیه می کنم این بیماران جوان درمان های غیر جراحی را در نظر بگیرند تا سعی کنند موهای خود را قبل از در نظر گرفتن کاشت مو متوقف کنند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

منبع لینک منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!