کلینیک کاشت مو در تهران | دستیابی به رویای داشتن موهایی بلند و پُرپشت غیرممکن نیست !!

کلینیک کاشت مو

کلینیک کاشت مو

کلینیک کاشت مو

امروزه با وجود مشکلات و استرس هایی که در زندگی اجتماعی انسان ها وجود دارد ، ریزش مو پدیده ای کاملا طبیعی و رایج به حساب می آید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما همان گونه که احتمالا خودتان نیز می دانید ، داشتن موهایی خوش حالت و پُشت، یکی از فاکتورهای اصلی زیبایی محسوب می شود و بدون داشتن مو ، فردی ظاهری ناخوشایند و نا مطلوب پیدا خواهد کرد.

کلینیک کاشت مو
کلینیک کاشت مو

اما برای رفع این معضل عموما چه اقداماتی صورت می گیرد ؟

روش کاشت موی طبیعی یکی از بهترین متدهایی است که می توان با استفاده از آن به برطرف کردن این مشکل پرداخت!!

کلینیک کاشت موی موموآ ، یکی از بهترین مراکزی است که اقدام به انجام این عملیات درمانی نموده است!! اما شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که کل این پروسه به چه صورت انجام می گیرد و اصولا چرا باید انجام آن را در نظر گرفت.با ما همراه باشید تا به تمام این سوالات پاسخ مناسبی بدهیم!!

ریزش مو هر ساله هزاران زن و مرد را در سرتاسر دنیا به خود مبتلا کرده است.صرف نظر از تاثیراتی که این عارضه بر وجهه ی اجتماعی فرد می گذارد ، می توان گفت که ریزش مو منجر به کاهش اعتماد به نفس در مردان و زنان نیز می گردد

در 30 سال گذشته، تحقیقات زیادی برای یافتن یک راه حل دائمی برای این معضل انجام گرفته است.

گرچه در طول این تحقیقات ، روش های زیادی برای درمان این مشکل به کار رفته است اما بهترین و دائمی ترین متدی که به کار می رود ، روش کاشت مو می باشد.

کلینیک کاشت مو
کلینیک کاشت مو

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو یک فرآیند جراحی است که برای درمان دائمی ریزش موها به کار می رود!!

این روش شامل برداشتن پوستی حاوی مو، از بخشی از سر به نام “محل اهدا کننده ” و پس از آن کاشت گرافت های برداشته شده در محل طاس سر می باشد.

معمولا ” ناحیه ی اهدا کننده ” بخش پایینی سر است ، در حالی که بخش دریافت کننده نیز بالا یا جلوی سر می باشد که دچار طاسی شده است!!

این عمل در یک مطب پزشکی انجام گرفته و از بیهوشی عمومی در طول این جراحی استفاده می شود

 

آیا کاشت مو روش مناسبی جهت درمان طاسی الگوشکل برای مردان می باشد ؟

خیر!!تمام آن چیزی که این نوع درمان انجام می دهد ، پوشش دهی ناحیه طاس شده با استفاده از گرافت های مویی می باشد اما در صورتی که دستورالعمل های پزشک خود را پس از اتمام عملیات درمانی ، دنبال نکنید ، نمی تواند از ریزش موهایتان در آینده پیشگیری و جلوگیری کند!!

کلینیک کاشت مو
کلینیک کاشت مو

چه افرادی کاندیدای مناسبی جهت انجام عمل کاشت مو می باشند ؟

در صورتی که بانک مویی قوی ای داشته باشید که بتوان از آن جا گرافت های مویی را برداشت کرد و در ناحیه ی طاس شده کاشت ، پس شما بهترین کاندیدای ممکن جهت انجام عملیات کاشت مو می باشید!!

بیمارانی که بیش از 30 سال داشته باشند معمولا گزینه ی بهتری برای انجام عمل کاشت مو هستند چرا که الگوی طاسی بهتری در مقایسه با بیماران جوان تر دارند.دیگر افرادی که می توانند کاشت مو را انجام دهند ، شامل موارد زیر هستند :

  • زنانی که دچار نازکی مو یا طاسی الگوشکل شده اند
  • مردانی که مبتلا به طاسی الگوشکل مردانه شده اند
  • هر شخصی که پس از عمل جراحی ای مانند لیفت صورت، دچار ریزش یا نازک شدن مو شده است
  • هر شخصی که به خاطر سوختگی یا هر گونه آسیب مربوط به جمجمه سَر دچار ریزش مو یا کچلی شده است
  • مردان و زنانی که تمایل دارند شکل خط رویش موهای خود را تغییر دهند.
کلینیک کاشت مو
کلینیک کاشت مو

این درمان برای افراد زیر، گزینه ی مناسبی نخواهد بود :

  • افرادی که به خاطر مصرف برخی داروها یا درمان هایی مانند شیمی درمانی دچار ریزش مو شده اند
  • افرادی که بعد از جراحی دچار زخم های نازک و برخی مواقع فیبروزی می شوند
  • افرادی که به قدر کافی ، مو در ناحیه ی اهدا کننده ندارند که بتواند ناحیه طاس شده را پوشش دهد.در واقع آن دسته از افرادی که بانک مویی قوی ای ندارند
  • افرادی که ریزش موی بسیاری وسیعی دارند مخصوصا زنان

آیا روش کاشت مو  مناسب است ؟

راه های درمانی زیادی برای رشد مجدد موها وجود دارد که در طول سالیان دراز مورد استفاده قرار گرفته اند اما هیچ یک از این نوع درمان ها ،راه حلی دائمی و طبیعی برای این مشکل ارائه نداده اند!!

امروزه روز به روز بر شمار افرادی که کاشت مو را انجام می دهند ، اضافه می شود چرا که این نوع درمان نتیجه ی بسیار بهتری نسبت به دیگر درمان ها به افراد ارائه می دهد!!

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

مرکز کاشت موی موموآ با همکاری متخصصین و پزشکان پوست و موی تهران اسکین افتخار دارد تا کلیه خدمات کاشت مو را برای شما آقایان و بانوان عزیز ارائه کند. هنر ما، کیفیت ماست.به همین خاطر شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید!!
کلینیک کاشت مو
کلینیک کاشت مو

انواع روش های کاشت مو

کاشت مو روش های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها برای یک دسته از افراد مناسب است.به عنوان مثال در صورتی که شما بانک مویی قوی داشته باشید که بتوان گرافت مویی را از آن برداشت کرد ، توصیه می کنیم که روش کاشت موی sut را در نظر بگیرید.

در این روش همان گونه که گفتیم ، تلاش می شود که از ناحیه ای که موهای زیادتری دارد ، تعدادی گرافت مو برداشته و در محلی که دچار طاسی شده است ، کاشت!!

در این شیوه با استفاده از سوزن های بسیار ریز، سوراخ های روی پوست ناحیه ی طاس شده ایجاد می شود و سپس موهای برداشته شده به زیر پوست کاشته خواهند شد!!

پس از اتمام درمان ، حدودا 24 ماه طول خواهد کشید که موهای شما به طور کامل رشد کرده و نتیجه ی حاصل از کاشت مو را در خود مشاهده کنید!

در واقع به ازای هر ماه، موهای شما 1 سانتی متر رشد خواهند کرد !!

در نهایت این که باید مجددا عنوان کنیم که در کلینیک موموآ، تلاش شده است که بهترین متخصصین پوست و مو را گرد هم آوریم تا بهترین نتیجه ی ممکن برای شما عزیزان به دست آید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

پزشکان و متخصصین پوست و موی تهران اسکین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!